• flowerLowa

Är det ett pojkrum eller flickrum?

Hej!

Nyfiken på vad ni här på FL tycker om rummet vi inreder till kommande bebis.

Vad är DIN första känsla när du ser möbler, färgval m.m.? POJK eller FLICK - eller kanske rentav UNISEX??

*nyfiken*

(Klicka upp dem för större bilder)

spjälsängen, tapetramarna ska bytas ut...mysbelysningbokhyllan, rislampan och den underbara mattan. LACK-hyllan ska upp på väggen över bokhyllan.mot dörren, listerna målade - furun borta! byrån, ramar som ska upp på väggen med nått fint i!garderober och plats för amningsfåtöljen
    (¯`°?.¸♥ ~Lill~Karlsson BF 2009~01~09~♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-19 08:38
    Frågan är alltså om du får någon känsla av vilket KÖN rumet passar till, INTE HURUVIDA DU TYCKER RUMMET ÄR FINT ELLER FULT. HÅLL ER TILL FRÅGAN ÄR NI SNÄLLA!!

(kan ju tilläggas här att det är drygt 3 månader kvar tills bebisen som ska bo i rummet föds, och det kan förklara att det ser kallt och kalt ut fortfarande. Som sagt, frågan gällde färgval på möbler, matta, gardiner och sådant som FINNS i rumet - inte vad som INTE finns i rummet. MVH!
  • Svar på tråden Är det ett pojkrum eller flickrum?
  • Namaste72

Jättefint! Och unisex.

{} I´m too young to be so old{}
  • Okaa san

.. igentligen både och men dom rosa/lila blommorna vid sängen fick mig att rösta tjejrum

Life i fragile
  • flowerLowa
    Namaste72 skrev 2008-09-18 22:34:02 följande:
    Jättefint! Och unisex.
    tack.. fortfarande liiite pill kvar, men det är ju ingen brådska än så länge krukor och tapetramar ska bytas ut bl.a. det är såå skojj att få inreda ett bebisrum när det stått tomt sen februari
  • studentbruttan29

Unisex (än så länge)

Så varmt o avslappnande ut.. :o)))

• flowerLowa
    Okaa san skrev 2008-09-18 22:34:51 följande:
    .. igentligen både och men dom rosa/lila blommorna vid sängen fick mig att rösta tjejrum
    om du menar tapeterna på tavlorna så ska dem bort och ersättas med nån fin barntapet.. var dock så nyfiken på denna omröstning så jag gjorde den iaf - trots rosa krukor i fönstren och så... medveten om att det påverkar resultatet..
  • hewa

Skulle absolut kunna passa både pojke & flicka = unisex. Gillar det, mest för att det inte är så pluttinuttigt som barnrum gärna blir med nallar och gud vet vad överallt Är det tyg på väggen? Törs man fråga var du hittat det?

• One Wish

Går inte att klicka på bilderna?! eller är det bara MIN dator som strular?

Såg dom i ditt galleri endå och röstade unisex!

Svar på tråden Är det ett pojkrum eller flickrum?