• flowerLowa

Är det ett pojkrum eller flickrum?

Hej!

Nyfiken på vad ni här på FL tycker om rummet vi inreder till kommande bebis.

Vad är DIN första känsla när du ser möbler, färgval m.m.? POJK eller FLICK - eller kanske rentav UNISEX??

*nyfiken*

(Klicka upp dem för större bilder)

spjälsängen, tapetramarna ska bytas ut...mysbelysningbokhyllan, rislampan och den underbara mattan. LACK-hyllan ska upp på väggen över bokhyllan.mot dörren, listerna målade - furun borta! byrån, ramar som ska upp på väggen med nått fint i!garderober och plats för amningsfåtöljen
    (¯`°?.¸♥ ~Lill~Karlsson BF 2009~01~09~♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-19 08:38
    Frågan är alltså om du får någon känsla av vilket KÖN rumet passar till, INTE HURUVIDA DU TYCKER RUMMET ÄR FINT ELLER FULT. HÅLL ER TILL FRÅGAN ÄR NI SNÄLLA!!

(kan ju tilläggas här att det är drygt 3 månader kvar tills bebisen som ska bo i rummet föds, och det kan förklara att det ser kallt och kalt ut fortfarande. Som sagt, frågan gällde färgval på möbler, matta, gardiner och sådant som FINNS i rumet - inte vad som INTE finns i rummet. MVH!
  • Svar på tråden Är det ett pojkrum eller flickrum?
  • flowerLowa
    Fru Hennerdal skrev 2008-09-19 09:20:33 följande:
    Jag tycker helt klart att det är unisex-rum. Själv tycker jag inte om allt för plottrig inredning i barnrum, alla barnsaker som kommer till sen gör det plottrigt nog.Vi kommer inreda i en liknande stil fast med en del möbler i silvermetallic. Hittat en jättefin spjälsäng i helt rätt färg också. Får bidra med bildern när vi börjat färdigställa rummet.
    ja jag kikade också på silver-sängarna.. den modellen från TROLL vi har fanns i silvermetallic också, men vi hade redan bestämt att vi skulle ha björkmönstrade möbler... är nöjd med hur det blev..
    (¯`°?.¸♥ ~Lill~Karlsson BF 2009~01~09~♥¸.?°´¯)
  • Hägris

unisexrumoch rätt fint tycker jag,, älskar tapeten ni har gjort tavlor av... MEN bebisen kommer att pilla sönder dom ovanför sängen rätt fort=)

Men SUUUUUUUG!
  • Papayia

snippsnopp röstar jag på (unisex)

Mamma till Alex
  • EttElaktTroll

Passar båda och det va jättefint, riktigt mysigt... blir mer personligt sen med leksaker och allt...

• Mr p daddy

ja röstar unisex.. o vill samtidigt ge lite beröm för inredningen,, hur snyggt som helst!

• TinaElisabeth

Du har lyckats bra med att inreda ett neutralt och stilrent barnrum tycker jag!! Grattis! Önskar att jag lyckas lika bra när det är dags!

• Glass

Unisex absolut.
    Snygg byrå, vi har en likadan

Jag har ingen sidfot...
  • Joje

Tycker också unisex!! Väldigt fint, inget plåtter - det gillar jag

♥ Liam 17/4-07 & Linn 12/7-08 ♥
Svar på tråden Är det ett pojkrum eller flickrum?