Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

plus size model

JIsses vilken vacker kvinna!

ming skrev 2008-09-19 13:17:06 följande:
    Enligt Wikipedia vägde Whitney 72kg och hade storlek 10, vilket är 44 här i Sverige.Det tycker jag är en plus size model.Jag kan ju inte direkt påstå att hon är smal.images.fashionmodeldirectory.com/model/000000...images.fashionmodeldirectory.com/model/000000...images.fashionmodeldirectory.com/model/000000...images.fashionmodeldirectory.com/model/000000...
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ gutegirl.blogspot.com/♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl

Du kanske skulle starta din alldeles egna agentur då, "Fota Feta" kan den heta kanske?
    Men du lär gå i konken ganska fort,. det där har provats men det funkar inte. Det är helt enkelt inte lönsamt.

lanas mamma skrev 2008-09-19 22:52:49 följande:
    vi kanske anser att dina åsikter är ointressanta...tråden är för att upplysa att det är helt sjukt att en normal kvinna ska kalas för plus size i mode branschen.det borde förändras!att kläder sitter bättre på trådar är bullshit, om kläderna var skapta för att sitta på kurviga kvinnor skulle de sitta shit på pinsmala kvinnor det beror bara på vem man gör kläderna till och det är det som är sjukt att mode branscen vill få normala kvinnor att känna sig feta när det är nmode branschen det är fel på och inte några miljioner kvinnor.
  • gutegirl

I modellsammanhang är man det, och det var väl  modeller vi pratade om om jag inte minss fel.
    Modellvärlden är liksom inte som den resten av världen.

lanas mamma skrev 2008-09-19 23:39:56 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-09-19 23:18:08 följande:vem pratar om att starta en firma........vill bara att man ska inse att normala kvinnor är fina även omdet väger över 45 kg..sen är det jävligt lågt att skviva fota feta, ingen pratar om feta kvinnor,eller anser du att man är fet om man har storlek 38?
Svar på tråden plus size model