den i aba bytte mamma till sig genom stockholm hems internkö har jag för mig men jag är inte säker, jag kan fråga henne imorrn om du vill veta exakt hur det gick till, jag hade flyttat hemifrån då så jag är inte helt hundra på hur det gick till.
jag vet exakt vart det är men jag vet inte riktigt hur dom har fått plats med nybygge där då det låg hus där tidigare? dock så ligger det rätt nära spåret till tuben som risken finns att ni kommer höra ganska mycket från den då? om man nu stör sig på sånt, men rent trafikmässigt så är det inte så mkt störande bilvägar eller nåt sånt å så är det inte alltför lång till ängar och man kan leka på skolgården som kommer ligga på baksidan av erat hus då antar jag, ni kan ju alltid åka dit och kolla området innan ni flyttar dit för å få en känsla för om ni kommer trivas eller inte.. eftersom du har bil så kan du ju ta dig till dom större matvarubutikerna istället för att handla på sabis som är den enda affären i blackan och säkert har en hel del överpriser, annars finns ju det mesta där, pzzeria, kinahak, godismonstret, svensk kassaservice, bankomat, och det finns inget systembolag så på det sättet är det ju bra för då ere inte lika mkt alkisar som det skulle kunna varit, men jag kan dock säga som uppfattningen var då när jag hängde mkt där var att på den sidan av tunnelbanan låg den sämre delen och på andra sidan ner mot ängby låg den bättre delen, men allting är ju relativt.