• Anonym

Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?

Använder mig av dildo/vibrator. Ligger på rygg/halvsitter. Stimulerar klitoris och blygläpparna. Har aldrig något inne i slidan när jag onanerar. Oftast kommer orgasmen efter några minuter. Tänder också på att läsa om hur andra gör....

• Anonym

Kan Ni en bra sida med sexnoveller i olika kategorier ? :)

• Anonym

Du har möjligtvis inget tips på svenska :)!

• Anonym

jag smeker bara klittan och fatiserar samtidigt om massa killar osv  det tar väl olika tid innan man kommer. ibland går det jättefort och ibland runt 15 minuter.

• Anonym

Har alltid onanerat med duschen, kom på det när jag var liten. Sen har jag aldrig kunnat sluta, bäst är det när man redan haft sex vanligt. Min kille vill gärna titta och smeka mig medans. Gillar när han snuttar på brösten samtidigt.

• Anonym

bara fingrarna oftast kommer på några minuter  jag tänker på min arbetskompis som e 20år äldre än jag och så HET MUMS tyvärr gift

• Anonym

Jag fantiserar om en kompis, för många årsen skulle vi ha sex på en toalet under en fest. Han tog av mig tröjan och min bh, jag tog ner byxorna själv och han sina. Vi hångla lite smått hela tiden, sen lyfta han upp mig mot vasken. jag halv satt i vasken när han skulle precis föra in kuken i mig så brast vasken.
    vattnet spruta, vi fick på kläderna snabbt. det blev inget sex och sen dess har jag undrat hur det skulle va att knulla med han, har aldrig blivit av.

• Anonym

www. sexnovell. se många goooooda saker där :)
    använder mj utav dildo/vibrator ägg duschen klämmor :E

• Anonym

ibland med en gurka och ibland en morot,som legat inne i kylen länge så det kyler ner den heta musen...nice

Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?