• Anonym (Nyf. tjej)

Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?

Ja, som ni förstår av rubriken så är jag såå nyfiken på hur andra tjejer gör när dom onanerar. Använder ni bara händerna eller använder ni er av leksaker/hjälpmedel? Hur länge brukar ni hålla på innan ni kommer?

Vill gärna veta lite i detalj hur ni gör, dels för att det tänder mig ( ), men även för att jämföra lite med mig själv hur jag gör. Känner mig ofta lite tråkig när det gäller onani, då jag inte gör det så ofta, och när jag gör det så oftast bara med händerna.

• Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?
  • Anonym

Använder mig av dildo/vibrator. Ligger på rygg/halvsitter. Stimulerar klitoris och blygläpparna. Har aldrig något inne i slidan när jag onanerar. Oftast kommer orgasmen efter några minuter. Tänder också på att läsa om hur andra gör....

• Anonym (läser...)

JAG tänder oerhört på sexiga noveller... Sen blir det handen och då går det ganska fort NOvellerna skall helst handla om unga pojkar (och aningen äldre kvinnor...Inte så vanligt ) men gött Annars går jag igång på allt som inte handlar om småflickor och våldtäckter, *isch*

Skulle gärna vilja prova ngn form av dildo... men det finns det väl tid till

• Anonym (Nyf. tjej)

Vet faktikst inte varför jag inte gör det oftare, för jag gillar det verkligen. Men däremot så älskar jag att ha ngt (min dildo) i mig när jag onanerar. Måste börja använda den oftare... ..blir så tråkigt med bara händerna.

Hjälp mig nu att få igång mitt sexliv igen

• Anonym (olika)

Ibland bara händerna, i bland med klitorisstimulator. En favorit den sista tiden är duschen. En hård stråle riktad mot klitoris ger mig snabbt orgasm. Halleluja för massagemunstycken!
    Gärna två fingrar i fittan också!

Anonym(läser): jag är också förtjust i noveller. Var hittar du dina? Nätet? I så fall var?

• Larsgubben

Anonym (läser...) skrev 2008-09-21 21:54:07 följande:

JAG tänder oerhört på sexiga noveller... Sen blir det handen och då går det ganska fort NOvellerna skall helst handla om unga pojkar (och aningen äldre kvinnor...Inte så vanligt ) men gött Annars går jag igång på allt som inte handlar om småflickor och våldtäckter, *isch* Skulle gärna vilja prova ngn form av dildo... men det finns det väl tid till
    Inte så vanligt?
  • Anonym (läser...)
    Svar på #5

Det är mycket vanligare med noveller med unga tjejer och äldre män(ger mig inte så mycket)... men jag kanske har missat någon bra källa????

• Larsgubben

Anonym (läser...) skrev 2008-09-21 22:13:20 följande:

Svar på #5
    Det är mycket vanligare med noveller med unga tjejer och äldre män(ger mig inte så mycket)... men jag kanske har missat någon bra källa????
    Haha, ja jag vet inte, men för mig är den fantasin ganska vanlig och jag hittar noveller på temat
  • Anonym

Kan Ni en bra sida med sexnoveller i olika kategorier ? :)

• Anonym (Nyf. tjej)

Ingen annan som vill dela med sig av sina onanivanor?

• Larsgubben
    Anonym skrev 2008-09-21 22:17:09 följande:
    Kan Ni en bra sida med sexnoveller i olika kategorier ? :)
    Det finns massor. Den bästa tycker jag är literotica.com på engelska.
Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?