Hur frostar man av en frys?
ja..hur gör man, det är en vanlig frys...detta ska man ju veta men det gör jag inte, någon?
ja..hur gör man, det är en vanlig frys...detta ska man ju veta men det gör jag inte, någon?
tack! hur lång tid tar det? jag ska flytta på tis em, kan jag göra det imorgon?
oj fick en massa svar när jag själv svarade...dra fram den vill/kan jag inte då jag är i 8e månaden och är lite nojig...
Det är det att jag har ingen som kan hjälpa mig...hm...asså jag ska hyra ut i andrahand till en kompis, om hon inte får ta över så kan jag ju ta under då...eller är det dumt?
hrm...stänga av den...jaha...då måste jag hitta den knappen...mmmm...känner mig som jag vore 15 och inte har en clue...lite pinsamt
Ni är UNDERBARA!!! Imorgon ska avfrostas...kan vara så att fortsättning följer....
Nu så har jag startat.....pipen under är riktigt dålig eftersom den inte sträcker sig utåt men jag gjorde en hemmagjord förlägning med en plastmugg som jag klippte i och nu står där en kastrull under. En hel del is har smält, dick så kan man inte bara stänga av frysen utan då också kylen...så den står på men är öppen, vet inte hur jag ska lösa det annars...tack för ert stöd