Umeåmammor januari-februari?
Hejsan Mjölk och er andra!
Vi är beräknade till 2 februari så jag längtar att få passera den magiska 12-veckors gränsen! Hoppas att vi kan ses någon gång under hösten!
Hejsan Mjölk och er andra!
Vi är beräknade till 2 februari så jag längtar att få passera den magiska 12-veckors gränsen! Hoppas att vi kan ses någon gång under hösten!
Själv så mår jag prima förutom att jag är lite stressad inför vårt kommande bröllop om två veckor... Har dock kännt av lite mer ont i brösten den här veckan. Hur ser era magar ut? Börjar de puta något?
Ååå, jag vill också komma i morgon men jag kan inte. Åker bort i morgon... Hoppas jag får vara med nästa gång!
Hej på er! Äntligen har jag lite mer tid att ägna åt familjeliv :) Gifte mig förra lördagen, var helt underbart men det känns skönt att kunna fokusera lite mer på bebben nu! Ser fram emot nästa fikaträff! Har ni bestämt något nytt datum?
Var på Lindex i Visby för två veckor sedan och fyndade två jättefina mammabyxor för halva priset...längtar att få börja använda dem! Rymms ni andra fortfarande i vanliga kläder? Kram Sophia
ana 1979: Vad kul att ni hittat en vagn som ni gillar! Jag tycker att det är jättesvårt. Hade sett Teutonia elegance på nätet och blev helförälskad men när jag sedan såg den på rikitgt så blev jag besviken. Liggdelen såg så liten ut och tyget var inte så snyggt. Måste titta runt lite mer. Emmaljungan är ju jättefin annars!
Har någon av er lyckats lyssna på bebisens hjärtljud själva med typ huushållsrulle eller liknande? Min man försöker lyssna varje kväll men han hör bara tarmarna... Bm. hittade hjärtljuden direkt i v. 11 men det var ju i och för sig med doppler.
Mjölk: Eran bröllopsresa blir nog jättemysig. Vi hade tänkt åka utomlands men det slutade i svärföräldrarnas stuga utanför Storuman och det var jättemysigt. Förstår att många tyckte att det lät tråkigt men huvudsaken är väl att man själv tycker att det känns bra! Börjar närma sig för er nu!!
Jobbar den perioden men mest dagtid, så kom gärna med ett förslag så får vi se hur många det funkar för!?
Jobbar tre helger i rad nu så en vardag är bättre för min del. Hur är det för er andra? Längtar efter den berömda kladdkakan på mekka!
Mjölk: Var inne och tittade på din klänning och den var ju jättefin! Vilket kanonpris också!
Var på babyproffsen i början på veckan och kikade lite på vagnar men de sa att rean bara skulle vara 500 kr/ vagn och 30% på tillbehören så då väntar vi hellre på 2006:orna.
22 augusti kl 17:30 funkar bra för min del. Hur är det för er andra?