Umeåmammor januari-februari?
hej hej
en till ume tjej som ska ha i slutet på december.. kanske kan få vara med hos er?
hej hej
en till ume tjej som ska ha i slutet på december.. kanske kan få vara med hos er?
åhh tackar så mkt för välkomsthälsningar här inne.. jag är mkt nyfiken på fler som ska ha barn i umeå och skulle gärna hänga på en fika!!!
Verkar som om yoga är det stora samtals ämnet här inne.. har med haft funderingar på det men är jag för sent ute??
Jag följer gärna med och fikar.. har skrivit upp det i min kalender nu!
Skriver till lite info om mig själv poch ändrar 76 till 78..antar att det var mig som någon snäll lagt till men fått mig lite äldre
December:
11. MME
15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
15. Alise (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
15. buebo (37 år,Utanför Umeå,5:e barnet)
18. fjunfjunet
20. abby78 (27 år, Ersboda, 1:a barnet)
31. Srattmoster (33 år, Gimonäs, 2:a barnet)
Januari:
4. Ana1979 (26 år, teg, 1:a barnet)
5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
6. Auroraborealis (32 år, Öst på Stan, 1:a barnet)
8. lenfre
14. Idapida(27 år, Haga)
20. Bergeli (27 år, Umedalen, 1:a barnet)
23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
27. Elsakling (25 år, Tomtebo, 1:a barnet)
30. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
Februari:
2. Äntligen bebis (24 år, Marieberg, 1:a barnet)
5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
14. Sussieohl
14. spes (26, Nydalahöjd, 1:a)
19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
25. Pussmun
26. blond lucia
28 Mor Lina (H-sund)
har nu mailat yoga stället.. får se hur det blir med det. Kan passa på och höra om det är fler än jag som mått illa hela tiden .. från v 6- nu v.22??
Jag har köpt mina mamma trosor på lindex 60:- st men vet inte om de har boxer modell.. men den modell se har är skön.. nåväl..
FiaÅkotten: jag mår nu inte illa hela dagen men morgon och kväll... jobbigt.. Jo vi får se hur det blir med yogan.
nej nu ska vi jag göra mig i ordning för nolia besök.
ha en bra dag på er
godmorgon på er..eller ja nu är det ju snarare dag. Var som sagt på nolia i går i regnet. men köpte ett baby plagg... en vit body som det står gullunge på.. tyckte att den var mkt fin men inser att nog alla blivande mammor som var på nolia handlade samma *s*.. men vad gör det!! Nej nu ska jag fortsätta packa upp här hemma (nyss flyttat) vilket är inget skoj alls.. men det är inge skoj att bo i kartonger heller. Någon som inte har annat för sig och känner för att komma hit och hjälpa till... nej trodde inte det heller!! Ha en skön söndag allihopa!!
Såg programmet som var himla intressant tills på slutet .. huu för att se en förlossning..aj aj aj!! synd att jag inte såg ditt meddelande innan FiaÅkotten.. då hade jag kunnat spela in.
september: skoj är fr vilhelmina själv egentligen!! men bor nu i umeå!!
jummie: var det inte mkt folk??
jummie: var där i går och då var det varken lagomt med folk eller fint väder.. gick till bilen precis då ösregnet kom och var dyngsur när vi kom hem!!
hej hej.
missboss: ja om jag ändå kunde känna lite va det.. inte så att jag inte vill att allt ska komma iordning men jag är så trött och less.. illamående kan verkligen ta knäcken på en. känns som om all min ork bara försvunnit...
FiaÅkotten: har kännt ett tag nu hur det sparkar i och utanpå magen.. är så roligt och spännande...
Aurora: även om det inte är farligt är det ju besvärligt med uvi.. hoppas att det går över snart.
ha en fortsatt bra dag på er!!