• abby78

Umeåmammor januari-februari?

godmorgon.
    Efter ännu en natt av illa sömn är man uppe och illamående...*s* Har så ONT i höfterna att jag vaknar flera ggr per natt av det..fler som har samma??

Missboss:Jag fick bekräftelse via mail men det var ju bara för att jag mailat och undrat, den riktiga bekräftelsen kommer senare.. det skrev hon i alla fall i mailet, alltså någon vecka innan yogan börjar. Sa hon att du kom med gjorde du nog det. Annars kan du ju maila och kolla.
    Låter som ett bra pris för en vagn..GRATTIS!! Önskar att jag med "fick" fara och handla lite mer.. men jag får nog ge mig till tåls ett tag till. Men det lät ju som ett kanon pris ..och skulle det nu vara 2 där inne finns med all säkerhet någon som kan köpa av dig vagnen!
    Strunta i vad andra säger om magen och var stolt... Tids nog visar det sig hur många det är och exakt vilken vecka du är i. Att du känner bebisen är ju ett gott tecken..njuuut!! När ska du på UL?

• abby78

missboss: men då är det ju snart dax... blir lite julafton fram till dess...*s* Fast jag vet att det var jobbigt att vänta.. man tänker så mkt innan dess.. Hur ser vagnen ut som ni köpt?
    Jo illamåendet hade jag kunnat klara mig utan men det verkar som om det är här för att stanna..

• abby78

jag skulel med vilja få följa med och fika

• abby78

har noterat tid och plats och kommer till fikat...känns jätte skoj!!

• abby78

jummie: Ja må du leva!!och hipp och hurra!!
    Missboss: kräftor åt vi i går och det var muums!!
    Nej nu ska jag snart lägga mig...mår dåligt i kväll igen *s* .. Men har trots orkeslöshet och illamående planterat om blommor.. men skulle vilja orka mkt mkt mer!!
    Ha en fortsatt trevlig kväll på er!!

• abby78

hej hej..
    ska bli skoj att träffas i dag...hur många tar med sin respektive??

• abby78

uhhh hatar att vara med på kort ...

• abby78

jo jag får så lov att göra det.. känner mig inte alls gulligt gravid utan bara fet ...huuu

• abby78

skumt det där.. nej nu ska jag ta mig i kragen och göra lite nytta!!

• abby78

Morrn morrn.. håller med alla övriga om att fikat var en kanon ide. Så skoj att träffa fler i umeå som ska ha barn då jag annars känner mig lite ensam om detta bland vänner. Längtar redan till nästa träff...
    Ha en bra dag!!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?