• jummie

Umeåmammor januari-februari?

abby: nice inställning..ska köra med den på maken i fortsättningen

• jummie

jaha så var Karelinbabyn på G igen då..har nog lagt på sig 5 kg bara under morgonen!!! Känner mig uppblåst som en ballong...*suck*

• jummie

är i v 15...men jag är inte så stor o kommer nog inte att bli det heller....

• jummie

ååå jag är brottartrött idag o jag bara måste städa...fan fan fan fan

• jummie

Missboss: näää det är ju synd om dig...på riktigt ju!!! Passa på att skämma bort dig med en massa godis nu

• jummie

oj nu har jag haft tjejfest hemma hos mig..intressant då man sitter o är nykter själv

Dessutom har vi haft sex-party blev ett par fin fina knipkulor...att rekommendera alla som genomgått en vaginal förlossning...lätt att glömma dessa förbenade knipövningar!!

• jummie

buuuuhhuuuu har ont i magen...fast lite högre upp än i bebismagen men ändå inte matmagen..!! *ni fattar va *

trött som en gnu med en oförstående karl som inte riktigt förstår att jag vill vara ENSAM ibland...han tror att genom att han även ligger bredvid mig i sängen o har koll på vår vilda bebis så är jag "ledig"...*suck* dessa män..kan inte leva med dom..inte utan dom

• jummie

Missboss. men hörrö...du ska ju njuta av graviditeten!!!!

• jummie

men ååå vart ringer man för att få boka ett 3d ul då???

Vore ju hur kul som helst att få göra ett sånt!!

• jummie

hade vi bestämt oss för en ny fikadag?? Ska vi ta Mekka igen..*tänker på cholad*

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?