Umeåmammor januari-februari?
det är så coolt att känna detta lilla fisksprattel...hihi fast det kommer nog att bli en livlig unge igen det här vilket blir mindre kul när de har lite mer att sparka med
det är så coolt att känna detta lilla fisksprattel...hihi fast det kommer nog att bli en livlig unge igen det här vilket blir mindre kul när de har lite mer att sparka med
icaS: ja men den första riktiga sparken är ju ashäftig...men jag menar dom på slutet...typ strax innan de ska ut...då det finns ytterst lite plats för just sparkar
*snyft* har just vikt bort en massa urvuxna kläder o hittade Hugos första uppsättning som han hade på bb...åååå han var ju såå liten!!!!
Nu sitter han här bredvid mig o pratar som aldrig förr o är så stooor!! Herregud vart har tiden tagit vägen....
oj oj oj idag har bebisen i magen bestämt sig för att växa en halvmeter eller nåt på en dag...spänner o sträcker rätt bra nu....
missboss; ja det känns som att det blir en jääääättebebis det här..
i Karelin strolek eller nåt.... fast så var det med Hugo oxå o han var en lilllfis när han kom...
FiaÅkotten: novalucol eller att halvsitta upp när du sover..ät o drick inte i samband med att du ska gå o sova....
Fyyy faan för halbränna var som en eldsprutande drake de sista två månaderna....uäck!!
FiaÅkotten: sen tror jag att vissa saker som en gravid stoppar i sig med glädje ökar halsbrännan..typ the eller mejeriprodukter är ett säkert kort för halsbränna...kommer inte ihåg riktigt vad det var mer...
Men jag kan tänka mig att Snickers är fin fint för att öka på halsbrännan
Sofia: grattis---visst är det underbart med ul??
Skrattmoster: hugaligen vet inte om jag skulle fixa at lämna min Hugo hemma o åka iväg o jobba....*snyft* blir ju illa till mods bara av blotta tanken!!
blåbärspappa: det känns nästan som att en liten guldfisk som sprattlar till strax under naveln..då är det nog erat blbär som vinkar glatt!!
Ibland så är det svårt att känna skillnaden på när tarmarna spökar o en trevlig vink
men det är så häftigt när de ger sig till känna där inne....
maken bortrest....
sonen sover....
jag är godissugen men har inget hemma!!!!
PANIK!!!!!!
missboss: nä jag brukar inte bli direkt sugen på godis under gravidteten...tror att det var just det faktum att jag iote kunde få som gjorde att jag blev sugen
tog en frukt istället o suget gick över....