• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

jummie: Hihi, kul när man inte har koll... Sorry, jag kommer inte ihåg när du skulle gå. Vi kan väl göra en liten lista?

Gravid-Yoga
    Dag Tid Period
    Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:

Onsdag 16.45-18.45 28/9-2/11:

Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:

Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
    Mjölk

• Mjölk

blåbärspappa:
    Du har post!

• Mjölk

Äntligen bebis: Äntligen nån som ska gå samma period som jag!

• Mjölk

valtrina: Jag har också anmält mig till föreläsningen på IKSU!

• Mjölk

Fika den 26 september. Kan tyvärr inte då... Kan numera inte mån, tis eller torsdager!

• Mjölk

icaS: Hoppas du blir bra snart! Skrattade inte så mycket...det är ju inget kul egentligen! Själv har jag förskonats mot förstoppning. Känner mig himla bra faktiskt.

Undrar när jag får mina problem... Har läst i min roliga bok om graviditet att om man inte får några problem innan barnet är fött så lär man få det efter förlossningen i form av hemorojder, blä! Jaja, just nu ska jag njuta av att jag mår så bra!!! Har bara gaser i magen.

Visade maken den här hemsidan o den här tråden. Han skrattade glatt när han läste Missboss inlägg! Och sade att jag också hade förändrats, men att jag inte blev förbannad eller arg utan var mer känslig. Det stämmer verkligen. Jag lipar mycket lättare nu. Sedan hade han en teori om att man blir som man är fast värre....Hm, undrar om det stämmer. Jag är ju rätt känslig annars också, men blev mer känslig nu. Undrar då, Missboss, om det stämmer på dej. Är du en litet monster annars också eller är det helt nya känslor?

• Mjölk

blåbärspappa: Ser fram emot uppdateringen!!! Och UL-bild kanske?

• Mjölk

jummie: Aha, har inte tidningen själv tyvärr!
    Står det i dagens tidning? Kanske man kan kolla på nätet?

Missboss: Jaha, då kanske jag också blir ett gravidmonster...

• Mjölk

Hej!
    Jag sover lite på mage, inte direkt på magen så mycket, men som FiaÅkotten, halvt om halvt.

Missboss: Jag vill åsse till Ullared!!! Jaja, du får rapportera till oss sen! Ev. tar vi en tur dit senare i höst (eller tvingar nån släkting att åka dit).

Finns det två som har gravidmassage? Den ena var ju Umeå Rygg och Ledklinik men vilken var den andra? Telnr dit? Jag vill gå!

• Mjölk

jummie: Menar du Umeå Rygg o Ledklinik då?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?