• jummie

Umeåmammor januari-februari?

he he he vilka argbiggor vi hade här inne då Är sjäkv förskonad från humörsvägninger....*lycklig*

men alltså en sak som jag har funderat över...hur snabbt man glömmer hur det faktiskt var att vara gravid!! Det är ju trots allt inte allt för länge sedan som jag var det....

-skiiiiiiker i falsett-

JAG VILL INTE KISSA MER NU!! Är så urbota less på detta rännande till toan stup i kvarten...knappt så man törs ta en dricka om jag vet att man ska ut o man är osäker på om det finns möjligheter till att kissa...o för att inte tala om nätterna...

*grrrrrrrrrrrr*

• jummie

oj oj är det nån av er som har VK??

Det finns nån i stan som masserar gravida kvinnor på en special tillverkad bänk med hål för magen...fatta att jag kommer att gå till henne när magen är som stört o ryggen värker!! Bara tanken att få ligga på mage den sista tiden är en saga i havet...

• jummie

alltså det sår om denna människa o bänk i VK alltså..därav frågan..hihi

• jummie

Skrattmoster: ååå kan inte du ta reda på vart man ska höra av sig för att boka in en tid?? Vill ju så gärna gå minst en gång!!

• jummie

Skrattmoster: hahaha jag tänkte väl...var tvungen att kolla om jag skrivit nåt galet...röka lixom

Mjlk: näe det var väl bara en som hade en sån där bänk..o det var väl hon här på Teg?

• jummie

mjölk: ja alltså jag vet inte vart hon höll hus men det utgår jag ifrån att det är...eftersom de andra bokat tid

• jummie

fatta vad trångt det kommer att vara på BB..stackars Bm dom kommer att få springa häcken av sig

• jummie

Mjölk: näe tyvärr så får de inte det...om du inte har turen att få ett eget rum..men de brukar endast de som haft en jobbig förlossning få, tyo snittade eller så...så jag hoppas du slipper det!!

Lite trist när vi fick Hugo..han kom ut kl 19 o vi var nere på BB vid 23 o då fick pappan pussa oss hejdå o åka hem

Fast det var nog rätt skänt för honom att få koma hem o varva ner..o sova!!

Sen kostar det om pappan vill äta nåt både på förlossningen o på BB...vi tog med mat som han kunde micra..eller så får de handla med sig nåt när de kommer! För mammorna är det gratis käk...bara att tugga tills man blir less

• jummie

hmmm alltså vad är det att se på uppe på BB?? Har ju visserligen vart där men jag vet inte om det gett just nått att se det hela innan...*funderar* ser ju ut som vilken avdelning som helst ..nästan

Tänk om ni kommer dit o det liggar tio mammor o skriker halsen ur led..hehe..skulle tom jag bli nervis av!

Har fö drabbats lite av förlossnings nojja..jag som hade värdens enklaste förlossning..men jag räknar kallt med att jag inte kommer att förskonas en gång till!!

• jummie

Fia: aja alltså känner man behovet av att se stället för att lugna sig så ok..det var inte menat att låta så nervärderande för de som vill kika..lät lite så såg jag... jag är nog bara sån som inte behöver veta allt i förväg så där noga...därav min undran alltså!

Jag veeet att det kommer att gå bra....alla säger att det kommer att bli lika som första men man orora sig ju ...nåt måste jag ju vara orolig över trots att man är omföderska!!

Sen ombonat vet jag inte om det var...det är klart man hade ju tv o cd-spelare..det har man ju inte annars...o fler lampor...men thats it!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?