Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

åh det finns så mycket bra böcker! kan du inte nämna några hon gillar så blir det kanske lättare?

• FiaÅkotten

vill också gå på nolia... kanske ska ringa och be dem ha öppet en dag extra eller nåt..

• FiaÅkotten

strattmoster en blomma i afrikas öken är jättebra men gnska hemsk på sina ställen , som alla böcker av det slaget. och rosario är död är också väldigt bra liksom långt borta från nifelheim av majgull axelsson den med. faktum är att alla hennes böcker är bra!

Missboss tror du? =)

alise tja får väl satsa på dem iaf då... vägrar som sagt "vanliga" trosor och string iaf nu det är verkligen inte bekvämt och jag gillar att vara bekväm

• FiaÅkotten

missboss du råkar inte ha möjlighet att spela in det där programmet?? jag har inte den kanalen men skulle så gärna vilja se programmet, känner ingen som har den heller...

• FiaÅkotten

urk mår illa idag och det är världens liv i magen det var då jag började må illa... mysigt och coolt på samma gång som jag bára vill tillbe den store porslinsguden...

sur och grinig och kinkig idag...

• FiaÅkotten

abby ja jag har känt det länge nu (sen v 15 och är i v23 nu) men i helgen och igår är det mkt oftare mkt kraftigare och mkt mer utspritt inte samma plats som det ofta var innan...
    det är häftigt och kul men när hon håller till på vissa ställen eller far runt som allra mest så blir jag sjösjuk... mår ju liksom illa sen innan men... äh...

• FiaÅkotten

aurora hm man blir lite orolig eller vad man ska säga när man inte känt på ett tag men jag var så elak att jag buffade till henne... eller alla trix med att äta riktigt surt eller sött eller dricka iskallt... men behöver jag inte vara ond och elak längre, men jag verkar få igen hehe....

• FiaÅkotten

missboss jaaaa tack nu är det bättre faktiskt lite för att jag sovit också... men mest för att du sa så!

aurora ja det är lite ekalt men jag kunde inte låta bli typ veckan efter UL var det jätte luuugnt i magen knappt nånting som hände så...ja... beror väl på hur dom ligger också åt vilket håll dem sparkar liksom. sen är det ju jätte skillnad på ett par veckor också.
    och det märks...

• FiaÅkotten

hihi karelin... det var en gigabebis det....

jag kan inte sova mer, kunde inte sova inatt heller så jag har skrapat ihop ca 4,5 timmars sömn pga Halsbränna! vad hjälper? samarin hjälper då inte alls längre. det är bara äckligt. Så man är pigg och utvilad för att packa och städa undan och sedan köra hela natten!!!

när jag vaknade var magen sned också såg lite rolig ut ena sidan nästan platt som innan och andra hade en stor bulle tror hon satt upp på bredden typ så det var skallen man kände

Hoppas alla sovit gott!

• FiaÅkotten

jummie okej ska testa det, jag satt nästan i sängen inatt men det hjälpte inte, och det är svårt att inte äta eller sova när jag blir så vrålhungrig ofta och inte kan äta så mkt... jaja tack!

IcaS jag ehm... ingefära kommer ut igen rätt snabbt... annars har jag hört att det ska vara bra jo...
    skickar en kram till den nyopererade... hur länge får du ha bandaget?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?