Umeåmammor januari-februari?
icaS och missboss men inte äta på hur länge då? jag blir ju tokhungrig varannan-var tredje timma och helt yr....+ att det håller illamående i schack att äta ofta...
icaS och missboss men inte äta på hur länge då? jag blir ju tokhungrig varannan-var tredje timma och helt yr....+ att det håller illamående i schack att äta ofta...
icaS oki men det ska nog gå... äter inga järntabletter heller så, ska köpa imorrn! tack!
jummie hehe snickers är kanske inte det bästa men begäret börjar ge med sig och det är sååå skönt! mjölk gör det bättre för min del, the är hemskt (men gott ) knäckebröd är också hemskt liksom det mesta annat.... vatten är inte heller kul... kommer ju tillbaks hela tiden... jaja man får ju nåt underbart för besväret så!
fattar bara inte hur jag ska kunna köra hela natten?! har sovit knappt 1 timma nu på kvällen....
ni får ha det så bäst allihop! tills på måndag då jag hoppas så många som möjligt kommer till mekka kl1730!
kram på er!
*kanske kikar in igen men inte så säkert*
det störstaste Grattis!!!!!!!
kikar in lite!!
kul med fler på fikat och gubar också =) både stora och små!
mamma har ju en dtor här men den är ju liksom seg och inte alls bra och mest bara krångel att sitta här...
Det där med magar... en (ursäkta mig men riktigt tjock arbetskompis) sa att jag var då allt bra stor för att inte ska ha förrän i december då blev jag lite sur och undrade tyst för mig själv när hon själv skulle ha... hon är en sån som tycker det är helt ok att klanka ner på folk och själv inte har så mkt insikt i vad hon gör eller ser ut osv... annars har folk kommenterat tvärom, mamma blev besviken när hon såg mig trodde jag skulle vara MYcket större så hon slet fram foton på sig själv när hon väntade mig men men allt sånt där är ju så olika man växer ju olika och bebisen ligger olika. själv tycker jag att jag ser ut som en gigasaurus...
Såg att en till från vännäs har tillkommit! underbart! ser ni en rödhårig gigasaurus med en amstaff så är det jag =)
Ser fram emot fikat och tills dess får ni alla ha en underbar helg!!!
halloj!
jummies födelsedag idag? Grattis om jag kommer ihåg rätt
Och Gratulerar Mjölk också på bröllopsdagen!
Missboss kul med vagn! jag kommer ha lite separations ångest över att lämna alla bebisgrejjer här och åka hem utan dem...
Hittade det perfekta skötbordet också, ända tills jag fick veta vad det kostar.... 4000 för ett skötbord var liiiite att ta i tycker jag...
jaja nu ska jag försöka få mina bakfulla gubbe och dito mor att åka på ridtävling med mig
missboss jo det var ju det men jag hann mest se ombyggdnaden av banan, superspännande!! såg lite hoppning också men inte mkt... blev så sugen på å va me själv det var ett tag sen...
jumie fått präsäntär?
fyyy bubblan! vad önskar du dig då?
Tjoho!
Imorgon på mekka är väl enklast att träffas utanför eller?
Var ligger det ungefär?
Ana kul med bm besök! ska på mitt tredje 1/9 längtar!
Jaja nu ska jag gå och vara lite social ses imorrn!
tjoho!
tack för beskrivningar men jag har åkt med mamma till sjukgymnasten på sjukan så jag vet nu, med besöket i morse har jag varit i umeå 4 gånger i mitt liv 2ggr nu och en gång förra året samt en gång när jag var typ 12... får inget grepp om centrum alls...
Hittade väldigt trevliga affärer iaf
och så har jag lagt undan tapet och vart på banken nu är jag slut...
Men min gubbe och jag kommer 17.30 som jag skrivit innan så är jag lätt att kännaigen mkt rödhårig och stor. Hör ni en karl som bryter på tyska också kan ni vara helt 100