Inlägg från: sofia76 |Visa alla inlägg
  • sofia76

Umeåmammor januari-februari?

Mjölk: Var in och kikade på dina bilder och du har lagt dem under "starka bilder", så farliga är dem väl inte så du måste ha dem där

• sofia76

Mjölk: Det jag menar är att det finns 2 mappar som man kan lägga dem i. Standard är för magbilder m m och Starka bilder är om man ex har bilder på sina änglabarn. Tycker nog dina bilder pasar bäst under mappen standard. Till och med jag vågar ju ha dem där

• sofia76

Vilken härlig bild på er! Vänta bara till hösten! då lär vi vara fler...

• sofia76

Mjölk: även om det är gaserna som spänner så tillhör det ju graviditeten för du hade ju inte varit så spänd om du ej var gravid Så brukar jag tänka, även fast jag inte har en riktig bebismage så är den ju förändrad och det beror ju på att man är gravid och då känns det inte lika "hemskt" att puta lite med magen!

• sofia76

Jo jag vet hur det är, jag tillhör också den skaran Håller med känns väldigt läskigt... för det man helst vill puta med är bebismagen och inte en massa fläsk (eller otränad muskelmassa som jag brukar kalla det för det låter lite finare än fläsk )

• sofia76

När jag släpper ut magen känns det som man är gravid i typ 7 mån! men det är lite skoj också för att föreställa sig vad komma skall!

• sofia76

Vill ha semester! Beroende på om min man får jobb eller inte så får vi se om det blir lite ledigt och när det blir ledigt. Vet inte idag när jag kan vara ledig och det känns lite tungt, men man kan ju alltid fördriva lite tid här på FL! (lite och lite, är en definierings fråga)

• sofia76

FiaÅkotten: Härligt att halva tiden är avklarad!

Jobbar som systemutvecklare.

• sofia76

Då är jag i V20 och borde nog ha mod att visa mig offentligt! Så en fika vore kul.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?