Inlägg från: sofia76 |Visa alla inlägg
  • sofia76

Umeåmammor januari-februari?

Jag har en känsla av att det är en pojke då vi fick en änglaflicka sist. Spännande att se vad som kommer ut och som säkert alla tycker och känner, bara barnet är friskt spelar det absolut ingen roll.

Motivation??!!!! vad är det???!!! har inte haft det sen jag testade plus!!!

• sofia76

Jag läste i VK både igår och idag under Föreningsverksamhet att en gravidyoga grupp startar den 17/8 (www.sys.se) 6 lektioner för 620 kr. De startar även grupper under hösten. Kanske det kan vara något? Har själv aldrig provat på Yoga men man kanske skulle testa till hösten. För mig känns det lite tidigt att börja 17/8.

• sofia76

Känner mig så duktig, har nu varit ute på en promenad (tog 50 min idag pga av foglossningarna, i vanliga fall tar det 38 minuter) *klapp på axeln* och jag känner mig stolt att jag tog mig ut. Ska mumsa i mig lite chokladpudding nu som belöning...

• sofia76

Nu har jag ätit lite chokladpudding åt er med! Det var smarrigt.

Jag såg nog tidvis lite rolig ut för jag gick med små steg och armarna svängande och sen gungade jag som fram (alltså inte sidled utan med bena). Jag skulle ha skrattat om jag såg någon gå så i alla fall

• sofia76

Fia: Nä så illa är det inte ännu (inbillar jag mig), känner att tar jag för stora steg skär det som till och det vill jag ju undvika, så jag tänker bättre en lugn promenad än ingen.

• sofia76

Jag tror i alla fall att det är foglossning, annars vet jag inte vad det kan vara....

• sofia76

Missboss: Det var generöst av dig att stå för vinsten, kanske vi kan skramla en femma från varje så behöver du inte stå för hela utlägget, vad säger ni tjejer?!

• sofia76

Mjölk: Lycka till nu med allt och ta till vara på bröllopsdagen!!!!!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?