• abby78

Umeåmammor januari-februari?

tycker med att varannan vecka samma tid och plats låter som en bra ide

• abby78

Fia: men vilken skit gubbe... Kanske att vi skulle ta "fikat" hemma hos honom nästa gång.. En bunt med uppretade gravida tjejer tillsammans borde väl kunna få fason på karleländet..eller?

• abby78

jummie: aj aj aj... inte skoj!!

• abby78

fia: min man säger att jag kan vara riktigt pain nu mera så nog ska väl vi alla kunna få ner gubbjäveln (ursäkta uttrycket) på jorden??!!

• abby78

ngn som vet mellan vilka tider yogan va???kom just på att min arabiska kurs kommer vara på onsdagar..*shit*

• abby78

Jaha då sket det sig för mig och yogan...måste maila och avsäga mig min plats*surar*
    Kunde inte krocka mer med min arabiska kurs!!
    Har själv haft en grinar dag i dag.. som en lipsill har jag vart!!
    så snart ska jag glo lite på tv innan det är läggdax!

• abby78

By the way...torsdagar fungerar för mig med vad gäller fika!!

• abby78

ica S: jo men det skulle verkligen vara jätte snällt om ni alla ställer upp och visar vad ni lärt er och sedan försöker att läsa mig *s* Sen ska man inte alls bry sig om vad andra tycker och tänker som ser det...huvudsaken är att man har roligt själv.

• abby78

Missboss.. bråka får man göra.. och som en grann tant en gång sa efter att skällt ut sina barn utan anledning "har dom inte gjort nått idag lär dom säkert göra någont sattyg imorgon"...så det så!!

• abby78

godmorgon på er.. eller vad säger jag...god eftermiddag...somnade ju i soffan ..därav morgonhälsningen!!
    missboss: illa att vara sjuk, men desto mer anledning till att andra skall passa upp en..eller??
    Aurora: Jag kände inte heller mkt i början Jag kände hur det rörde sig men inte utanpå magen.. men så i v 20 tror jag det var började det kicka en massa en dag..och sen dess har det fortsatt..Märkligt men skoj. Men det kommer ska du se..
    Jummie: kanske inte en inställning att ha gentemot siona barn men som sagt på karln fungerar det bra *s*
    Ha en fortsatt trevlig "morgon" tjejer

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?