Umeåmammor januari-februari?
fia.. var ska ni flytta och från var?
fia.. var ska ni flytta och från var?
det var ju synd Aurora.. men att tanken inte alltid är med en nu för tiden är väl knappast någonting nytt
oki Fia då är jag med!
Goddag på er andra förresten.
Ska städa i dag innan min syster och hennes barn kommer och hälsar på. hon har en son på 2 1/2 och en tjej på 4 mån... det blir bebisgos
Vad ska ni göra i dag???
hej hej igen! Har haft min syster och hennes två små hos mig sedan i onsdags vilket varit skit skoj och skönt nu när man är ensam hemma. Katterna tycker dock att det kunde vart bättre och sen de åkte mitt på dagen i dag har bägge katterna sovit konstant, jag med för den delen!
Har varit barnvakt men även ute och hälsat på folk och runt lite varstans, nu är mina bägge fötter så svullna att jag knappt kan böja mina tår....
Ska bara ta det lugnt nu och ikväll..
Missboss: va tjatar alla om.. det är väl en hel normal reaktion!!! (som du kanske anar finns fler med hett temperament)
Ha en trevlig kväll.. och ni (om än ni är få) som har er respektive hos er.. njuut!!!
hej hej !!
Vill också med och fika med er andra!!
Var och mätte magen hos bm i går.. allt såg då så bra ut..
Har jag redan skrivit och berättat detta????
ha en bra kväll!
hej hej på er!!
Har haft ett par skojjiga dagar i Uppsala och en i Sthlm där jag shoppat loss i 7 timmar. Gissa om mina fötter var stora som fotbollar efter den dagen!
Har köpt en babytomtedräkt m mössa till för 35:- på hm och även lite annat smått och gott. Köpt svarta mamma byxor som jag letat efter så länge!
Det var riktigt skoj!
Synd bara att jag missade fikat!
Kom hem i går kväll och då sparkade det för fullt efter flygningen.. La mig på soffan och såg då hur magen rörde sig en massa under sparkarna.. Skit tufft!!
Har i dag 100 dagar kvar.. skrämmande fort går tiden tycker jag!!
Äntligen: Vad roligt att UL var en trevlig upplevelse. Och vad jätte fina ni var på bröllopet!!
Jummie: Ägg macka räknas det?? och Haveregrynsgröt.
icaS: skoj med bad.. så blir man ju ren med vilket är att förena nytta med nöje *s*
Fler än jag som gråter för "ingenting".. fast det känns som om det minsann är mkt att gråta för just då!!
Ha en trevlig dag på er allihopa!!
Måste få ställa en fråga.. men gör man ngr fler ultraljud än de i v 18-19???
hej hej!!
Ni tänker då på allt.. själv vet jag inte hur det kommer bli med jacka.. eller vinterskor heller då mina fötter och händer sväller så ofantligt just nu! Men har man tur kanske det inte blir så kallt innan den 20:e december.. stor chans!!
Jummie: urk för att må illa.. har själv just slutat kräkas och är i v 27 (imorgon) Så jag vet hur det är.. får ångest bara jag blir illamående nu!!
Godnatt på er alla!!
Gravid-Yoga
=============
Dag Tid Period
Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:
--------------------------------------
Tisdag 16.45-18.45 27/9-2/11: (och efter första träffen --> Onsdagar)
-------------------------------------
Sofia76
AuroraBorealis
icaS
Missboss
FiaÅkotten
Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:
--------------------------------------
Ana1979
Abby78
Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
---------------------------------------
Mjölk
Äntligen bebis
hej hej på er!!
Har äntligen efter 3 veckor fått hem min man från skottland vilket känns bra! Har vart på babyproffsen och beställt vagn, bilbarnstol och allting annat som man kan tänkas behöva.. eller de skulle göra en kostnadskalkyl och sedan på måndag ska vi åka dit och beställa allt. Känns skönt att få det gjort då jag insett att det faktiskt börjar närma sig .. Inte så att det är tok brottom men helt klart dax att börja planera!
Hoppas att ni alla får en trevlig helg.