Umeåmammor januari-februari?
Hejsan på er!
Idag har vi varit på stan utan Hugo. Vi var om och lämnade honom hos farmor. Ganska skönt om man får säga så. Det är ju lönehelg, bondensmarknad, barnens dag och sedan lördag. Hur mkt folk som helst. Träffade gamla och nya kompisar och 3 släktingar. Kul
Hur som helst så gick vi in på Polarn & Pyret och köpte en vinter overall som Hugo ska få på tisdag. Då blir vår "lilleman" 1 år. Det fanns 2 färger att välja mellan, blå eller röd, och vi valde den röda. Tyckte den var mkt finare och varför ska grabbar ha blått och tjejer rött?? För 1-2 veckor sedan köpte vi ett par stövlar till honom där som han ochså ev ska få när han fyller år. Vi har annars inte så stora planer för dagen. Jag jobbar till 15.30 och sedan får väl far/morföräldrar och min bror m familj komma på kvällen. Har inte planerat något annat. Blir väl en tårta av något slag som även Hugo ska få käka på.
Nu ska jag gå och förbereda lite mat så vi får sätta oss snart. KÄnner att mat skulle sitta fint.
Sköt om er. Jag är dålig på att skriva, men jag brukar försöka hinna med att läsa. När jag väl skriver så skrvier jag mkt Kram på er.