• icaS

Umeåmammor januari-februari?

jummie: Hur gick det med husvisningen i går, är du stolt husägare snart (nyfiken)

FiaÅkotten: Klart att vi ska ut och fika när du är uppe, vi kan ju ta ett senare också så att alla andra hinner med.

Missboss: Dom har inge aning om varför denna huvudvärk, men det beror inte på blodtrycket i alla fall, vilket är tur.....

• icaS

Missboss: Tack det värmer. Fick ett tips av min syster att jag skulle knyta en halsduk eller så runt huvudet...... det hjälper men man ser inte klok ut

• icaS

jummie: vet inte riktigt men inte kan det va så ofta annat än om någon panna går sönder. Vi bytte tak 2000 och vi räknar med att inte behöva göra om det på minst 25 år.
    Vart låg huset *nyfiken*

• icaS

Fiaåkotten: Har inte gjort några tester alls de avvaktar några veckor för att se om det släpper (jiiipppiiii) Äter citadon mot värken och det funkar väll sådär..... har 104/64 i blodtryck så det är ju inte extremt lågt

• icaS

Har inga större planer för augusti annat än operation den 16/8 men det är ju bara handen så den ställer väl inte till några större besvär. Så jag är öppen för det mesta och jag längtar efter kladdkaka

• icaS

Jag bröt handleden 15 januari 2001 och jag har fortfarande stor smärta och liten rörlighet pluss att det "smäller" i handleden när man använder den

• icaS

Lisabettan: Hoppas att du känner dig piggare efter lite dropp imorgon, det brukar ju göra susen.

• icaS

FiaÅkotten: Ååååå vad avundsjuk jag blir, vill också lyssna på druttens hjärta

• icaS

Haha där har ni för att ni bor nära stan....... här i Holmsund skiner solen

• icaS

Brukar inte Barnens Hus barnvagnsrea börja typ september-oktober, vi köpte vår vagn i oktober och fick ca 1800 kr i rabatt.

FiaÅkotten : Måndag den 22/8 är helt ok för mig, ser fram emot kladdkakan

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?