• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Mjölk: Hittade även en till -03:a för 2900:- mad samma tillbehör som den du har tittat på och det finns bild på den och den ser jätte snygg ut.

• icaS

Fia: Ja det "känns" som en tjej... men man vet ju aldrig, men det var ju smart tänkt att man kan ju alltid ge bort tjejsakerna om man får en kille.... jag får nog ta och tänka om

• icaS

Om ingen annan har kamera så kan jag låna svärfars, vi får väl haffa nån stackare på stället som får fota

Åå vad ni har varit aktiva idag, det tog en stund att läsa igenom alla sidor.... yoga har jag alltid velat pröva, håller på men Qi Gong men vill testa yoga så det är nog nått jag vill göra i höst-vinter .... ja det beror ju på huvudvärken också såklart men jag har bestämt att den ska sluta på måndag :-d (hoppas att värken också förstår det)

Hörde just att min man åkte ut på mc:n VILL också följa med men jag får inte för honom

• icaS

sofia76: *klappar dig på axeln* vad duktig du var..... kan du äta lite chokladpudding åt mig också

• icaS

Så här gör man ett par stycken, hoppa över mellanslagen.

: - )
    : - D
    ; - )
    : - [
    : - ?
    : - o

• icaS

Åååå jag lider med er som har foglossningar känner absolut ingeting nu och inte förra graviditeten heller..... tror jag, jag låg ju de sista 6 veckorna

• icaS

Missboss: Jag tyckte att det var lite svårt att avgöra vid första graviditeten då var jag riktigt säker på att jag kände babisen i vecka 19-20. Men nu om jag ligger still på kvällen så har jag kännt den lill* är i vecka 15. Sen måste jag även tillägga att jag känt "sparkar" även fast jag inte varit gravid

Nu åker jag hem till min mamma på "semester" man hon har ingen dator så jag får väl trevlig läsning när jag kommer hem..... ha det bra alla, sköt om magarna *kram till alla*

• icaS

Ojojoj, här har man varit aktiv medans jag varit borta...... Välkommen alla nya kul att vi blir fler och fler.

Jag har också anmält mig till yogan så vi får väl se om jag kommer med eller inte......

Har varit och hälsat på min syster som fyller 40 år den 20/8 det var väl då du skulle gifta dig Mjölk.... Lycka till och njut av dagen.

Nu ska jag slappa i soffan en stund innan jag går och lägger mig, ska till Bm i morgon och kolla blodtrycket.... kanske får jag höra lite hjärt ljud

• icaS

Jag fick nyss ett mail från yogaskolan och jag fick också plats i andra omgången, det ska bli jätte kul att testa, ser fram emot det jätte mycket

Nu ska jag gå till BM och kolla blodtrycket...... håll tummarna för mig

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?