• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Hej på er! Vad kallt det var i morse när jag cyklade till jobbet! Bara 12 grader. Fast solen sken och det var en härlig blå himmel! Det blir nog en riktigt fin dag idag! Hoppas att ni som är lediga har möjlighet att komma ut idag! Luften var så himla härlig! Känner mig så glad idag (om än trött)!!!

• Mjölk

Jag ska nog också ta en tur till Lindex. Det spänner ju över magen rätt mycket nu (även om det bara är gaser...)!

• Mjölk

sofia76: Bra sagt! Ska nog börja puta from idag! Jag är ju en sådan som har hållt in magen i hela mitt liv så det känns lite ovant att bara släppa ut allt...lite läskigt faktiskt!

• Mjölk

Har också varit less på jobbet ett tag. Har bara läst artiklar på seanre tid och det är inte så kul! Ibland drömmer man sig bort, eller så läser man om en mening 10 gånger eller så sitter man o gäspar hela tiden o tar inte åt sig nånting vad som står! Det är då jag brukar skriva på FL!
    Fast nu har jag lite att göra på labbet i alla fall! Skönt att göra nåt praktiskt emellanåt!

• Mjölk

Jag är doktorand i molekylär ekologi.

• Mjölk

jummie: Tror inte att DU behöver ha prestationsångest, snarare JAG! Vad har jag gett mig in på???

• Mjölk

FiaÅkotten: Vad kul! Har du nån bild på den, nån länk? Vad är det för modell o var köpte du den?

• Mjölk

FiaÅkotten: Ja, ibland babblar man på! Speciellt när man inte har nån att babbla med! Och det verkar ju vara lite lugnt på den här tråden nu.
    Har lagt till länken om barnvagnen i mina favoriter nu. Får se om vi köper nån vagn i september efter semestern.

Ska sticka hem snart så HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG ALLESAMMANS!!!

• Mjölk

Hej!
    Som vanligt så händer det mycket här under helgen!
    Jag var på H&M vid CoopForum, Ersboda igår o kollade lite. Köpte inget. Inga mammakläder var ju på rea tyvärr. Tänkte jag kunde vänta lite till. Jag kan ju använda mina kläder fortfarande (fast det spänner ju om magen ibland när jag är extra svullen). Det fanns dock rätt så mycket fin kläder där så det blir kanske där jag köper mammakläderna sen i september. Vagn har vi inte börjat kolla på, inget annat heller för den delen. Vi har ju bröllopet framför oss just nu och har en hel del att tänka på där! Nu är det bara 19 dagar kvar.

• Mjölk

Vad är Rubicons juice för nåt? Är det "riktig" juice?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?