• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

ana1979:
    Jag jobbade också som "BMA" eller rättare sagt laboratorieingenjör på labb, närmare bestämt virusenheten, Karolinska universitetssjukhuset, Stockholm. De hade ingen sådan policy, men inte hann jag kolla nåt på datorn! Det var bara jobba, jobba, jobba! Är så glad att jag sade upp mig!

• Mjölk

Lisabettan:
    Vad kul att få höra hjärtljuden!!! Skönt att du får dropp också, så att du mår bättre!!!

Nu är det 15 dagar kvar till bröllopet! Det börjar arta sig med alla små deteljer, fast musiken borde vi bli klara med snart. Och festprogrammet, och bordsplaceringen. Vår toastmaster (min sambos bror) ville faktiskt göra bordsplaceringen, så det är ju skönt! Vi behöver bara komma med information om gästerna (de han inte vet något om).
    Och min klänning är på väg från Kina! Fick bilder på den och den är verkligen jättefin! Ser nästan precis ut som originalet!! Har fått ett trackingnummer på paketet så jag kan följa dess väg till Sverige!!!

• Mjölk

Ja, dagen D närmar sig för mej!!! (angående bröllopet då )

Min kusin vill sälja vagn med tillbehör till oss. Det är en Brio Kombi -02 med alla dess tillbehör. Vet ni något om den vagnen?

• Mjölk

Hej hej på er alla! Som vanligt så hänger jag inte med i tråden under helgerna, eftersom vi inte har internet hemma! Får sitta ett tag o läsa igenom allt! KUL!

Välkomna alla nya! Jättekul att vi blir fler! Och naturligtvis så tänkte vi ha flera fikatillfällen under hösten!

FiaÅkotten:
    Här är en länk på min klänning! Du kan jämföra originalet (jag med klänning) med kopia (klänning på provdocka).
    www.angelfire.com/jazz/hettas/wedding/

Min kusin ville ha 2800:- för Briovagnen (Brio Kombi -02) o då ingår parasoll, vinteråkpåse, skötväska, regnskydd, myggnät, suflett till liggdelen, madrass till liggdelen och termometer. Vad tror ni om det priset?

Äntligen bebis:
    Tack! Jag gillar klänningen mycket! Den ska komma till Sverige vilken dag som helst nu!!!

Lisabettan:
    Vad skönt att du fått dropp, mår bättre o har fått se den lill*!!! Och precis som nån annan sade här i tråden: Glöm inte att resa på dej ofta o gå! Gör gärna "flygplansgympa" också!!!

Hoppas alla mår bra! På fredag bär det neråt för min blivande o mej! Fortfarande mycket att göra innan vi åker!

• Mjölk

Tack för alla komplimanger om klänningen! Jag tycker också jättemycket om den! Hoppas den är lika fin när den kommer!

Fick höra talas om Nolia på jobbet idag. Är det som en mässa ungefär eller? Kostar det nåt i inträde o hur kommer man lättast dit (utan bil)? Vad finns det för företag där?

• Mjölk

FiaÅkotten:
    Tack! Ska ha lockar och knutar omvartannat o även lite spret tror jag, sedan ska det vara instucket en massa blommor i håret (mest blåa men även några cremevita). Jag ska nog ha pärlhalsband (om jag hittar ett att låna) o pärlörhängen som smycken. Eller så blir det silversmycken. Ska ha en bukett med blå blommor o några cremevita samt murgröna. Åh vad jag ska bli fin!

Lisabettan:
    Känner mig stressad! Och det händer oftare att sambon o jag hamnar i bråk....fast det löser sig alltid!
    Med labbandet har det börjat ge sig något. Har fått bra resultat att gå vidare med. Det känns bra att man kommit nånstans innan man ska på semester!!!

Kram på er!

• Mjölk

Hej hej! Är det nån som kan svara på min tidigare fråga:

Min kusin ville ha 2800:- för Briovagnen (Brio Kombi -02) o då ingår parasoll, vinteråkpåse, skötväska, regnskydd, myggnät, suflett till liggdelen, madrass till liggdelen och termometer. Vad tror ni om det priset?

FiaÅkotten: Tack igen för komplimangen! Hoppas jag ser bra ut i den när jag ska prova (förhoppningsvis på måndag)! Klänningen är ju fast i Kina pga en tyfon!

• Mjölk

Ja, jag vet ju inte så mycket om priser, men de sade att de betalt 8500:- för det som nytt. Känns lite dyrt, undrar om de tog i?

• Mjölk

Har kollat upp lite priser och deras nypris stämmer nog!
    Fast det blir lite bökigt att transportera upp vagnen, så vi struntar nog i det ändå.

• Mjölk

AuroraBorealis:
    Skulle vara kul antingen med gravidvattengympa el gravidyoga! Kunde vara himla skoj om vi här kunde ses där!

Fia:
    Klänningen är på väg nu och jag kan följa dess väg med ett "trckingnummer"!! Hihi, så himla kul!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?