• Socialen

Viktväktarvänner

Jag har moffat hela helgen, men jag tror vi behövde det efter konstant bantande i ett par månader.

Nu är det omstart med strikt räknande alla dagar utom lördag, som blir vår ätardag.

Startvikt: 69,6 kg
    Målvikt: 65 kg

• Socialen

Har lyckats hålla mig inom mina p idag! Känner migriktigt stolt. Det bjöds äppelkaka i lekparken, men jag åt inte.

Imorgon ska jag bjuda på fika på jobbet. Vi har ett rullande schema och det är min tur. Det blir nog mackor tror jag.

• Socialen

loppan 1984: pointsuträkning finns i trådhuvudet, baseras på kön ålder etc.

• Socialen
    Beiban skrev 2008-09-30 10:54:40 följande:
    Är det någon här som vet hur många points det är i stuvade makaroner? Har slarvar bort min bok
    Beror inte det på hur du tillagar dem (mängden mjöl, smör, fetthalt på mjölk etc)?
  • Socialen

Själv har jag klarat att hålla mina p i 2 dagar och är omåttligt stolt

• Socialen

Idag fick bli min ätardag istället för lördag. När jag kom till jobbet hade de sparat tårta sedan igår till mig (en kollega fyllde år). Sedan ringde min man och bjöd ut mig på middag eftersom vi ändå hade barnvakt. Så vi gick på italiensk restauran goch åt tre-rätters. Kanske en miljon points... Ikväll fick jag mens, det kan förklara alla finnarna i pannan

• Socialen

aktuelle: du ser ju jättesmal ut, så smal kommer jag inte ens vara vid målgång. Men du såg inte så stor ut innan heller.

Jag tror jag hade BMI 29 vid start och kommer ha typ 23 vid målgång.

• Socialen
    ELLY78 skrev 2008-10-03 09:33:49 följande:
    Socialen- Funkar det bra med att ha en ätardag? Du blir inte sugen på mer sen dagen efter? Det är mitt problem att jag liksom ger upp och känner att nu har jag förstört veckans ponits så nu kan jag skita i det till på måndag Eller sparar du ihop points innan?
    Nja, det går sådär. Men förra veckan misskötte jag mig 7 dagar, denna vecka "bara" 4 dagar, så det går framåt i alla fall
  • Socialen
    ELLY78 skrev 2008-10-06 00:30:14 följande:
    Socialen- haha Men då är det bara att hoppas att det bara blir 2ggr den här veckan så e du snart på banan igen
    Det är det jag hoppas

Första veckans resultat: -1,1 kilo
  • Socialen

Trist zazzza. Ibland hamnar man på platåer tyvärr. Kom igåg att mäta dig och att dricka mycket vatten.

Svar på tråden Viktväktarvänner