Viktväktarvänner
Jag har moffat hela helgen, men jag tror vi behövde det efter konstant bantande i ett par månader.
Nu är det omstart med strikt räknande alla dagar utom lördag, som blir vår ätardag.
Startvikt: 69,6 kg
Målvikt: 65 kg
Jag har moffat hela helgen, men jag tror vi behövde det efter konstant bantande i ett par månader.
Nu är det omstart med strikt räknande alla dagar utom lördag, som blir vår ätardag.
Startvikt: 69,6 kg
Målvikt: 65 kg
Har lyckats hålla mig inom mina p idag! Känner migriktigt stolt. Det bjöds äppelkaka i lekparken, men jag åt inte.
Imorgon ska jag bjuda på fika på jobbet. Vi har ett rullande schema och det är min tur. Det blir nog mackor tror jag.
loppan 1984: pointsuträkning finns i trådhuvudet, baseras på kön ålder etc.
Själv har jag klarat att hålla mina p i 2 dagar och är omåttligt stolt
Idag fick bli min ätardag istället för lördag. När jag kom till jobbet hade de sparat tårta sedan igår till mig (en kollega fyllde år). Sedan ringde min man och bjöd ut mig på middag eftersom vi ändå hade barnvakt. Så vi gick på italiensk restauran goch åt tre-rätters. Kanske en miljon points... Ikväll fick jag mens, det kan förklara alla finnarna i pannan
aktuelle: du ser ju jättesmal ut, så smal kommer jag inte ens vara vid målgång. Men du såg inte så stor ut innan heller.
Jag tror jag hade BMI 29 vid start och kommer ha typ 23 vid målgång.
Trist zazzza. Ibland hamnar man på platåer tyvärr. Kom igåg att mäta dig och att dricka mycket vatten.