• Miss Behave

Snittar snittar snittar!! 1000 hungriga personer ska käka snittar. Recept tack snälla!

1000 pers ska käka snittar och jag behöver DIN hjälp med lite tips & recept. Vad finns det för gott där ute?

Hit me!

• Svar på tråden Snittar snittar snittar!! 1000 hungriga personer ska käka snittar. Recept tack snälla!
  • blommanigbg

1000 pers? Har du inte funderat på catering?

• minikiwi

en enkel men ack så god snitt är den med,

brieost och frukt (aprikos) på rostad bröd!

• SIN74

tunnbröd med olika fyllningar, rulla och skär.
    skagen, räk, pastej,

• blommanigbg

Det är också gott med bara parmaskinka tex. Ananas invirad i parmaskinka. Eller melon och parmaskinka eller vindruvor +ost och en tandpetare igenom som håller ihop.. Fräscht..

• arianne03

Men 1000(!) pers?? Hur många är ni som ska fixa och hur lång tid har ni på er? Vad har ni tillgång till för utrustning?

• Miss Behave

Näpp, ska inte fixa själv men jag behöver förslag på olika sorters snittar eller annan smart plockmat!

• Parvel

Chilikryddad halloumiost inlindad i bacon. Grillas i ugn i ca 10 min. Supersmaskigt. Men godast varma, vilket kan bli lite trixit!

Livet är härligt *oftast*
  • gagge

crostini el. italienskt landbröd i bitar med cantadou vitlöksost och fikon marmelad... grymt gott!

Mina älskade två prinsessor!
  • Miss Behave

Suveränt! Keep it comming!

Svar på tråden Snittar snittar snittar!! 1000 hungriga personer ska käka snittar. Recept tack snälla!