Inlägg från: studentbruttan29 |Visa alla inlägg
  • studentbruttan29

"Får" man bli arg när hon helt plötsligt börjar kissa ner sig?

hjälper det att skälla tror du??
    För det tror inte jag. Ni får hjälpas åt att torka upp o sätta på en tvätt.

Det är supervanligt med att barn börjar kissa så som din dotter gör, det går över om du bara slappnar av lite o säger att det är okej.

Till min son avdramatiserade jag allt genom o "ljuga" (jag vet ju inte om jag gjorde samma) o säga "det är okej, mamma kissade också på sig när jag var liten". det hjälpte honom väldigt mycket och efter några veckor gick det över.

• studentbruttan29

väck henne inte men prata lugnt om detta vid frukostbordet o säg förlåt då.

LinaF skrev 2008-09-26 20:43:10 följande:
    Usch, vad jag får dåligt samvete.... Vill nästan väcka henne och be om förlåt. Då är det bara att hålla god min och tvätta på då alltså?
  • studentbruttan29

klart man kan bli arg ibland, speciellt om man inte vet hur man ska hantera en situation. Men nu var du en sådan som var modig och frågade om lite råd o hjälp. Det är inte fy skam.

LinaF skrev 2008-09-26 20:57:02 följande:
    Tack för alla svar. Sitter här och piper nu (gravid i v.33 om det nu kan förklara tårarna....) för att jag känner mig som världens elakaste mamma som blev arg förut. Men som ni skriver, imorgon är det nya friska tag!! Hon är ju världens bästa unge!! (Ihop med era då : ) )
  • studentbruttan29

Om du är gravid så kanske det snart är din tur att råka kissa på dig..

;oD

Hihi..

• studentbruttan29

hahaha..

HUA, påminn mig inte om lavemanget!

LinaF skrev 2008-09-26 21:02:46 följande:
    Om det bara var att kissa ner sig när man är gravid hade väl varit en sak... moahahaaaa.... Hoppas på att hinna få lavemang på förlossningsdagen....
Svar på tråden "Får" man bli arg när hon helt plötsligt börjar kissa ner sig?