"Metod för att få barnet att sluta springa ifrån en"
JAg förklarar tydligt för barnen inan avi går ut, vad som gäller.
Springher de ivägåt oliak håll, lslängr jag dem i vagenn. DÅ får de inte gå längre. Dessvärre har det let till att barnen inte ens vill försöka gå längre, för ade veta tt de hamnar i vagen iaf i slutändan.
Hålla hadn funkar inte när de är på sprimga iväg humör. MEd 1 barn, fine. Me två, aldrig.
Gjorde så förut när soen avr liten. HAn satt i vagen soch jag fick släpap en dotter efter mig, som lrek att jag sgjorde henen ilal ooch fejkgrät, såa tt hel gtan vände sig om i förskräckelse.
Jag ahde ett löst grepp om hennes handled då. Dottern tycker om att ställa till scener har jag märkt.
Innan kunde jag säga hejdå occh hon kom sprigande efter, för hn viste tat jag drog iväg. Niu skratar hon bara och vinkar hejdå och går ännu längre åt motsat håll mot en lekplats och sätter sig där och leker ist. Dottern är i 4 års trotts. Hål i handen, slängder hon sig på marken och tokskriker och jag frå dra en dotter efter mig, hela 30 minuter på detta sätt.
JAg vet inte vad du sak göra frutom vagngrjeejn, och att förklara innan vavilka reglena är.