Mina två änglar
Tänker på dig och barnens nära och kära! Kan inte föreställa mig vad ni går igenom. Många varma kramar från mig.
Tänker på dig och barnens nära och kära! Kan inte föreställa mig vad ni går igenom. Många varma kramar från mig.
Tänker så på dig Emma och dina fina barn. Önskar så mycket att denna tråden inte skulle finnas:( Var inne och tittade igår på minnessidorna och tände ljus.
Många varma kramar till dig och din familj.
Tänker på dig Emma och dina söta smä änglar! Har varit inne på deras fina minnessidor några gånger och tänkt ljus. Ni finns alla i mina vardagstankar. Många varma kramar från mig.
Emma, den filmen ser jag och sambon också på:) Trots att man sett den ett par gånger så är den ju bra. Och Gere är riktigt snygg i filmen!
Tankar till dig och sambon!
Tänker på er imorgon! Många varma kramar.
Emma, vill skriva igen att jag tänker på dig och barnen väldigt ofta! Skrev nån fråga innan här i tråden men det fick jag inte göra enligt moderatorn som tog bort mitt inlägg. Hoppas att du inte blev sårad av min fråga om du hann läsa inlägget.
Många varma kramar från mig!
Emma, har nu läst ditt brev! Så fint skrivet av dig trots att jag helst av allt skulle vilja slippa läsa det. Det är verkligen helt ofattbart hur man kan göra så mot barn som denna människa gjort. Så fint av dig att lämna sakerna till sjukhuset.
Många varma kramar till dig och din sambo!
Åh Emma, vad fint dina älsklingar har det i kistan. Men vad sorligt att läsa:(
Visste inte ens att det fanns något som heter syskonkista.
Tänker på dig! Många varma kramar.
Tänker på er Emma och hoppas ni får en mysig helg. Många varma kramar Elin.
Tänker på er Emma, idag som alla andra dagar! Många varma kramar Elin.