Mina två änglar
Sänder dig en tanke... finns en sida www.momartens.se som handlar om sorgen över att förlora ett barn. Kanske du kan finna något där
Sänder dig en tanke... finns en sida www.momartens.se som handlar om sorgen över att förlora ett barn. Kanske du kan finna något där
Ska tänka på Er idag! Kramar om
Hej Emma!! Skönt att det gick bra för dig när du hade voltat med bilen.
Du är helt fantastisk som sedan åkte till rätten så du gör helt rätt i att vila ikväll.
Jag önskar att du och din sambo ska känna styrkan från alla som sänder sina varmaste omtankar till Er.Hoppas att ni snart ska få ett slut på detta jobbiga med rättegångarna så ni kan bara få vara...Kramar
Lycka till idag! Hoppas tanken på alla som tänker på dig/Er extra mycket idag kan ge dig stöd. Kramar om
Vet att de skrev upp vlt.se tidigare i tråden. Gå in på den sidan får du se om du kan hitta det
Konstigt att hon aldrig vill utala sig i frågan om barnet hon ska ha fött
Tänker på dig/er det är starkt att sitta i samma rum som henne och höra hur hon svänger hit och dit med uppgifterna. Håller tummarna att detta ska vara över snart för dig och att sanningen kommer ram så hon får sitt straff för det hemska hon gjort mot er Kramar om
Hej Emma! Förstår att det tar musten ur dig att sitta på rättegången. Tycker du ska försöka vila och koppla av så mycket du kan...Omtanken har du från alla här även när du inte ha orken och vi förstår att du behöver vila. Förstår att det är jobbigt för din sambo också men han kan inte rå för vilka människor han har träffat tidigare i livet. Jag tycker ni är starka båda två och jag önskar er all lycka och styrka i framtiden *Kramar om*