Inlägg från: snart mamma till 4 |Visa alla inlägg
  • snart mamma till 4

Mina två änglar

emmy840508 skrev 2008-12-13 21:16:20 följande:
    hmmm, jag vet inte om det finns ambulansjournaler. Det var en riktigt bra fråga, det ska jag kolla upp. Men jag har fått prata med ambulanspersonalen som hade hand om barnen. Så, jag har fått svar på lite ang det.
    Har jobbat med journalhantering på sjukhus och i den vanliga journalen fnns ambulanspapper också med där de skriver tider orsak osv så be att få hela journalinnehåller och inte bara vanliga journalsidorna. Ambulanspapperna brukar ligga under övrigt när man preparera journalerna
  • snart mamma till 4
    Royal gala skrev 2008-12-13 22:27:57 följande:
    Sitter och lyssnar på din sambos musik... tur han har den!
    Ja han sjunger jättefint lyssnade på den som heter Lovisa har en dotter som heter så
  • snart mamma till 4
    faster skrev 2008-12-13 22:34:37 följande:
    jag kommer ej in...nåt pop-up som blockerar..törs ej ta bort det då ja e såå dålig på datorer...typiskt!!
    högerklicka och välj ta bort tillfälligt
  • snart mamma till 4
    faster skrev 2008-12-13 22:43:39 följande:
    Tack snälla ....hade ju inte ens satt på ljudet.....skäms.....snart mamma till 4 skrev 2008-12-13 22:37:28 följande:
    Bra att det ordnade sig för dig
  • snart mamma till 4
    7Marshmallows skrev 2008-12-13 23:16:29 följande:
    Hej igen!Ser att ni pratar om musik. Ja, jag har också gått in och lyssnat. Det låter jättebra! När jag var barn ville jag lära mig spela gitarr då mamma och flrera i familjen kan. Tyvärr tyckte jag det var jättesvårt och slutade istället. Ångrar nu, så klart... Har planerat att lära mig spela fiol någon gång i framtiden istället!Har ni hört Vanessa Mae? Cool kombination på klassisk- och modernmusik! Hon inspirerade mig att någon gång lära mig spela fiol... hihi
    Jag spelade fiol som liten och min idol var Queen Ida med en blå elfiol , blev inte så duktig som jag ville så jag la ner det. men visst kan musik vara till hjälp i sorgens stund. Det är bra att han kan spela och uttrycka sig på det sättet, vi alla har olika sätt att hanskas med känslor. Emma det finns en sak du kan spela även om du säger du är kass på musik för det är jag med men vi kan alltid spela CD spelare
  • snart mamma till 4

Tänker på dig och din sambo i morgon. Ni finns i mina tankar *Kramar om*

• snart mamma till 4
    www.vlt.se tar upp rättegången
    Fantasi är viktigare än kunskap- Albert Einstein
  • snart mamma till 4
    illoi1 skrev 2008-12-15 12:45:50 följande:
    tack
    Var så god
  • snart mamma till 4

Emma tänker på dig/Er och allt ni behöver utstå idag...Sänder kramar och värme för att ge dig styrka idag

• snart mamma till 4

Jag önskar att jag hade en sådan förmåga
    att tända en hälsas läkande låga. Då skulle
    den särskilt för dig få brinna få allt det onda att försvinna.
    Den skulle se till att kurvan vänder och att du får omsorg av
    goda händer

Ville skicka med denna dikten till dig Emma och önska dig styrka att orka med dagarna
    *Kramar om*

• snart mamma till 4

Hej Emma! I rättegångstråden disskuterades fotot som hade fått en reva och hur vida det har undersökts för att hitta DNA eller fingeravtryck. Har det fotot kollats ordentligt undrade vi...Du behöver inte svara på det om du tycker att det är jobbigt...Men vi ville bara inte att det skulle missas om det nu faktiskt var så att där fanns bevis så att säga...*Kramar om*

• snart mamma till 4
    faster skrev 2008-12-15 23:04:06 följande:
    Hej EmmaKommer kanske med en dum fråga....men har de kollat upp fotot från spegeln i hallen?tänk OM det kunde finnas minsta lilla DNA där??naturligtvis borde de ha kollat det men ville bara nämna det om utifall att de missat det..bättre kolla 2ggr än ingen..Stor Varm KRAM
    Som ni ser skriver faster fotot från spegeln.Det satt alltså på spegeln i hallen, typ som när man sticker in det i kanten på ramen runt spegeln
  • snart mamma till 4
    emmy840508 skrev 2008-12-16 22:56:53 följande:
    Nu är schemat ändrat för fortsättningen av rättegången. Idag (tisdag) blev inställd pga att de inte vill börja med vittnes förhören innan de e klara med tyskan, villket de inte är.Nu ser det ut såhär:Tors: V-ås, fortsatt förhör med tyskanFredag: Stockholm, banduppspelningMåndag:v-ås, vittnesförhörTisdag:Stockholm, banduppspelning7:e januari: Vittnesförhör9:e januari: personalia och pläderingreservdag den 12 januari
    Hoppas verkligen att det är över sedan så att ni kan få lugn och ro i vardagen...Tycker du är en fantastiskt person som kan ge av dig själv så som du gör här och jag hoppas att vi alla här kan ge dig något stöd tillbaka *kramar om*
  • snart mamma till 4

Emma Tänker på dig inför imorgon och önskar att du ska känna styrka att genomgå den dagen.
    *kramar om*

• snart mamma till 4
    kalmar brud skrev 2008-12-17 22:18:10 följande:
    N¨gon som vet om efterlyst går i repris???
    i morgon på kanal 8 kl 20
  • snart mamma till 4
    emmy840508 skrev 2008-12-17 23:10:01 följande:
    Jag såg också efterlyst... De sommade in Sagas ansikte, min söta flicka. Och den storleende Max, min kloka och älskade pojke. Att de finns med i ett program som efterlyst känns overkligt. Men det ÄR inte overkligt. Jag lyssnade på vad de sa. Att 2008 år ett år vi aldrig kommer glömma. Nej, det året har etsat sig fast i många tror jag. Lilla Engla, hennes mamma berättade för mig att Engla hadde hört vad som hänt max o saga, och frågat sig mamma -hur kan någon göra sådant mot BARN. (vet ej om jag citerat rätt nu).Några veckor senare hamnade hon i en situation som hon troligtvis vart rädd för sedan hon hörde om mina barn. Hur kan en vuxen människa stå framför ett barn, se dess skräck i ögonen och göra en sådan omänsklig handling? ÄR det människor som gör sådant? Många frågor, men ingen kan nog ge svaret. Men vi som finns kvar kan göra allt för att det goda ska segra över det onda... Då lever människan vidare.
    Mycket fint sagt/skrivet av dig Emma du är alltid så klok och god. Om alla människor vore som du skulle det inte finnas någon ondska och hat i världen *Kramar om*
  • snart mamma till 4
    Lingonflickan skrev 2008-12-18 15:26:41 följande:
    Nej och det vore väl en sån sak som media skulle dykt på som hökar, eller?
    Jag har inte heller hör det innan utan verkade vara en ny sak som framkommit
  • snart mamma till 4

Emma jag vill bara säga att jag tänker på dig/Er och hoppas att livet snart blir lite lättare för dig/er *kramar om*

• snart mamma till 4

Tänker på dig och vilken tuff dag ni måste haft...jag hoppas du orkar med så gott det går*kramar om*

Svar på tråden Mina två änglar