Inlägg från: malinagirl |Visa alla inlägg
  • malinagirl

Mina två änglar

Mycket bra skrivet...Du har så fina barn. De är nog stolta över dig.
    Det hade jag varit.

• malinagirl

Jösses! vilket ufo ni råkade utför,man slutar aldrig att förvånas över det mänskliga släktet.
    Är det inte svårt att lita på människor efter en sån här tragisk händelse?

• malinagirl

Jag önskar att jag hade lite av din personlighet.MEN du får verkligen mig att tänka till och reflektera över vad som är viktigt
    i vardagslivet mer barnen och annat oxå.Det där lilla extra som jag kanske inte är så bra på att ge alltid. Det är märkligt jag är äldre än du, men du känns ändå så mycket visare och klokare.
    Men men Sara var nitti brukar de säga, det är väl aldrig försent att ändra på saker och ting
    Kram Malin

• malinagirl

Hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir en överklagan i dag.
    Är det försent för överklagan sen? då är det i så fall en form av erkännande det med.

• malinagirl

J***a skit oxå....kan hon inte bara erkänna och sitta inlåst resten av livet

• malinagirl
    Svar på #2088
    Detta är gammalt, det är redan borttaget...
  • malinagirl

Jag kan undra om hon "det där" någonsin kommer att erkänna och berätta...få ett sammanbrott av något slag. Det är inte mänskligt det hon gjort. Det är sånt som man bara inte kan tro hända i ett land som Sverige.

• malinagirl

Jag hänger på oxå.... något som hon kan klämma riktigt hårt i.

• malinagirl
    SuperMegaNova skrev 2008-11-19 21:46:06 följande:
    Kopiera listan och lägg till dig efter varje nytt namn. SAMLING TILL EMMA OCH NICKLAS STYRKESYMBOLER: Humbla SuperMegaNova malinagirl
  • malinagirl

Äsch jag vet inte heller hur jag ska göra det blev helt galet

Svar på tråden Mina två änglar