Inlägg från: malinagirl |Visa alla inlägg
  • malinagirl

Mina två änglar

Humbla skrev 2008-11-19 21:52:42 följande:
    Om inte annat så får de som vill vara med skriva ett meddelande till mig. Men jag vet att folk har skrivit i trådar tidigare om insamlingar av olika slag, så vet inte varför FL skulle reagera på denna.
    Vi kör det här, får väl hoppas att de har lite samvete att låta bli att radera det
  • malinagirl

Nej, det tror jag inte hon ville nog bara låta oss diskutera detta själva kanske

• malinagirl

Lycka till! skickar många tankekramar till er Kämpa på.... ni vinner över monstret igen...

• malinagirl

Få se här nu om jag fick till det? jag är inte så teknisk.

• malinagirl

Det var jättefint vid graven, om man kan säga så jättefin sten
    synd bara att det blev så.

• malinagirl
    emmy840508 skrev 2008-11-23 14:43:06 följande:
    Det är så otroligt fint med alla ljus här. Villken otroligt initiativ av er. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.... E det inte så m,an säger? det stämmer så otroligt bra. Jag kommer bära med mig er i hjärtat genom nästa prövning... Jag har fått kontakt med en tjej här på familjeliv, jag vill ej röja hennes namn för jag vet ej om hon vill gå ut med vem hon är. Men hon hadde möjlighet att tala om för mig hur Max o Saga hadde blivitr omhändertagan på sjukhuset de kom till inför visningen vi skulle gå på. De hadde bestämmt sig för att inte dela på dom alls, så de fick ligga på samma bris, hand i hand, från att de kom till om tills de lämnade sjukhuset. Mer kan ju inte hon berätta, eftersom hon inte vet hur det blev sen. Men jag blev så varm, det var som ett plåster på ett blödande sår att få veta att de blivit så respektfullt behandlade hela tiden, o att de vart tillsammans, nära nära. Hon har svarat på alla mina frågor angående en visning och jag e så tacksam att jag fått denna chans att få svar, det är så mycket lättare att gå vidare. Att veta att mina barn, fick vara barn, in i det sista gör mig så lättad....
    Vad fint...Jag kommer aldrig glömma detta, det har etsat sig fast för alltid. Dina fina ungar.
  • malinagirl

Detta är vedervärdigt hela historien, det går aldrig att förstå detta helt och fullt. Hon är mycket sjuk tyskan märkligt att det gått så många förbi bara...

• malinagirl
    Svar på #3659
    Tibertius skrev 2008-12-07 11:59:27 följande:
    Hej Emma, Måste berätta en sak för dig, i torsdags morse när jag gick upp för att göra mig i ordning (brukar smita upp före alla andra) stod jag i badrummet när jag helt plötsligt hörde viskningar och ett glatt fnitter..Lät precis som när mina små brukar gömma sig för mig och vill att jag ska leta efter dom..Gick då ut ur badrummet och sa "jaså ni är uppe nu era små bus" men blev väldigt förvånad då de båda två låg och sov djupt i sina sängar..Blev inte rädd då utan glad, tänkte direkt på Max och Saga och tänkte att det var så kul att de kom och hälsade på hemma hos oss! Känner inga andra små änglar (kände inte Max och Saga heller) men det känns verkligen som om jag känner dom, eftersom jag verkligen levt med allt detta sen det hände. Säger också alltid gonatt till dom i tankarna då jag nattar mina egna. Kanske har de känt hur mycket vi tänker på dom. De kanske ville leka lite med mina pojkars saker! Tankarna är många. Kanske var det inbillning från min sida kanske inte.. Min 4 åring (snart 5) har också ibland visat tecken på att vara lite "synsk" de säger ju att barn är så mycket mer mottagliga för sånt. Två gånger har det hänt att vi har suttit hemma på eftermiddagen och ätit mellis, då säger han helt plötsligt "Mamma, nu kommer pappa!) Nej har jag svarat då det dröjer flera timmar till. Men båda gångerna HAR han verkligen dykt upp efter bara ca 5 minuter! En annan lite sorglig sak var när vi en gång hade varit och hälsat på en farbror till han som han är mycket förtjust i, när vi sitter i bilen säger han sorgset "Det var kanske sista gången jag träffade Anders" Några dagar senare ringer min svärmor och talar om att Anders har fått en allvarlig sjukdom..Nu blev han frisk efter ett tag men ändå, brukar ofta tänka tillbaka på detta han sa i bilen den gången. Det blev långt det här, kände bara att jag ville berätta att dina små kanske var hemma hos oss och hälsade på! Våra ljus brinner fortfarande för er alla och vi försöker alla stödja er genom denna rättegång. Styrkekramar till världens starkaste mamma!
    Behöver kanske inte överdriva så...
Svar på tråden Mina två änglar