Inlägg från: Baba Screetch |Visa alla inlägg
  • Baba Screetch

Mina två änglar

Hej Emma!

Jag vill börja med o beklaga det som hänt!

Jag har följt alltihop sedan det hände och det har gjort så ont i hjärtat när jag tänkt på dig, jag har gråtit för dig och dina barn, och eftersom mina var åren under dina så känns det så nära, man har tänkt  på vad mina egna barn gjorde i den  åldern osv osv...

Jag beundrar verkligen din styrka!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för mina ord kan inte uttrycka allt jag känner, men jag blev iallafall glad att hon inte blev friad.

Många många stora varma kramar till dig och din sambo!

Jag önskar er all lycka i framtiden!

Jag tror du visat många en fantastisk styrka som är otroligt beundransvärd...

Massa massa kramar igen!

Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • Baba Screetch

Sitter här och läser i fatt så gott jag kan!

Jag är så imponerad av dig Emma, av din styrka!

Och du ska veta att jag tänker på dig, dina barn o din familj VARJE dag, ibland kortare stunder ibland långa stunder, och konstigt nog ALLTID var kväll innan jag ska sova

Detta har berört mig så otroligt mycket så det går inte att beskriva.

Jag uppfattar dig som en helt underbar människa, du är så stark!

Jag vet aldrig vad jag ska skriva här för ord känns så futtiga, så jag får inte fram nå´t av det jag vill känner jag!

Menj ag ger dig ger dig en stor styrkekram, och jag kommer att tänka på dig och dina barn även denna kväll då jag ska sova!

Sköt om dig!

• Baba Screetch

HEj Emma!!!

Nu blir jag alldeles  rörd när jag fick veta om låten "empty room"

jag har varit lite förvånad att den inte dykt upp i tråden innna (inte vad jag sett iallafall) för det är DEN låten jag tänker på er när jag hör!!!

Jag minns så väl när allt hade hänt o jag o sambon o barnen skulle åka till hans släkt i skåne, o denna kom på radion, då sa jag  till sambon att jag tänkte på dig o barnen när jag hörde denna, sen började jag gråta.

Efter det är det den sången jag förknippar med er...

Va konstigt!!!

Men den är väldigt fin, och jag tycker verkligen den fått en "mening" om du förstår vad jag menar!

Ville bara skriva det, för jag tyckte det var konstigt att den låten fanns med er åxå där. Men jag förstår till 100% eftersom den ärä så vacker!

Sköt om dig!!!!

• Baba Screetch
    Svar på #2293
    idaja skrev 2008-11-14 19:42:27 följande:
    Ja jag är Emmas syster. Tack för fina och stärkande ord!
    Åh hej! Vill verkligen beklaga er tragiska förlust till dig med!

Som jag skrev till emma tidigare, ni och barnen finns i mina tankar VARJE dag och det är det sista jag tänker på innan jag går o lägger mig!

Framför datorn på bordet står två tända ljus som numera är tillägnade max o saga!
    Dom lyser vääääldigt ofta

Ta väl hand om er!

MÅGA MÅGA kramar!!!
  • Baba Screetch
    Svar på #2295
    idaja skrev 2008-11-14 20:29:46 följande:
    Å tack för de värmande orden!vad fint av dig att tände ljus för Max och Saga. Blir så rörd av alla inlägg här! Det är verkligen stort det som hänt, och det är skön att ni alla vill dela detta med oss!
    Tack själv, för att ni ger alla andra styrka, jag är så otroligt "imponerad" av er styrka eller vad jag ska säga.
    Er familj verkar underbar o ha en fantastisk sammanhållning, detta är något jag själv saknar och jag är så glad att ni ger varandra styrka i detta.

Jag tänder gärna ljus för de underbara små, och det finns så mycket man vill säga/skriva men INGA ord i världen kan beskriva hur svårt detta är för er och alla andra som känner er/läser om er och sörjer med er!

Men med en så´n underbar familj så har ni ju stöd i varandra och det känns skönt i mitt hjärta att veta
  • Baba Screetch

Finner inga bra ord till dig emma!

Det värker i hjärtat och jag förstår att du saknar dina små.

Tror även att månadsdagarna/årsdagarna är värre än alla andra dagar då man lixom tänker på tidpunkter och annat, så var det här på månadsdagen efter syvsonens bästa kompis tragiska bortgång.

Men det är bra att du kan skriva det åxå, vi finns här för dig oavsett om du har "bra" eller dåliga dagar!

Finns här för att stötta dig, lyssna och läsa!

Vi tänker på dig varje dag och både du och barnen finns i våra hjärtan, varje dag!

Kramar om!

undrar vad som hände med min text??? men men skickar det ändå, men jättebokstäver

• Baba Screetch

nä det blev riktigt när jag skickade det, när jag skrev var bokstäverna jättestora.. konstigt...

• Baba Screetch

Ta hand om dig nu, och ladda så mycket du kan!

Ta med oss i våra hjärtan!

Där kämpar vi tillsammans med dig allihop!!!

Vi är SÅÅÅÅÅ många som är på er sida!!!

Många kramar!

• Baba Screetch
    Svar på #2564
    JohannaMatt skrev 2008-11-21 10:26:43 följande:
    Jag hade önskat att vi alla kunde sluta upp bakom Jangestigs och stötta dem på plats. Nu får vi göra det i tanke och hjärta istället. Undrar hur nära det är (svara inte, Emma!, bara en fundering) men det känns som att det börjar komma riktigt nära. Hoppas att de är mer professionella denna gången (då menar jag nämndemännen o dem) så att det inte blir nåt tjafs om ogiltlig rättegång o dyl..Och så att straffet skärps ytterligare (om det går) Dubbel livstid borde det vara, då det var två liv hon tog...Och så ytterligare en livstid för mordförsök...den svenska lagstiftningen är alldeles för snäll. Mot monster som aldrig borde få se friheten igen.Jag tänkte att när Hovrätten börjar, så kan vi alla ta bilder på våra ljus och lägga som presentationsbilder..så hela FL pryds av ljusen som brinner för barnen..Vad tror ni?Kram till Emma, hela er familj och alla andra engagerade här inne.
    Vilken fin idé att ta kort på våra ljus vilken superidé!!!

Jag blir bara så ledsen att jag inte har fotoprogrammet inlagt i denna datorn, så jag kan inte lägga ut mina ljus ännu... måste in på världens segaste dator (den andra vi har) o fixa det...

Eller har nå´n två ljus jag kan få kopiera?

Jag vill byta min pres.bild direkt

Det där förslaget med pärlbrickan var åxå gulligt

Tyvärr har jag varken pärlor eller brickor gör gärna en från mig o min familj åxå
  • Baba Screetch

NU har jag hittat 2 cyberljus som får representera ljusen jag har här hemma för Max o Saga

Känns bra detta

Svar på tråden Mina två änglar