-
Svar på #2623ditt ljus är jättefint!faster skrev 2008-11-21 23:27:45 följande:är mitt kanske för ljust??blir osäker nu när ja ser alla andras...
-
vad fint dom har det
skänker er styrka till dagen det är dags!!!
tänder ljusen här jag med kl 20.00 i kväll!
kramar till er och alla andra här på FL
-
Håller med de andra, så fint du gjort det
Nu har alla våra ljus tagit slut här hemma så jag MÅSTE köpa fler... tänk att jag gjort av med tre stora påsar redan
-
Vill bara kpoiera in min text jag skrev till din syster, för även du måste ju få läsa om min lilla tanke jag fick
JAg skulle vilja flika in vad gäller "årets kvinna"
JAG tycker vi ska nominera er allihopa till årets familj för ni förtjänar det allesammans, tänk om det hade funnits nå´t sånt.
Emma som årets kvinna, och alla ni tillsammans som årets familj.
All den kärlek och det ljus i det mörkaste mörker som ni sprider är så ofattbart underbart!
Jag tror ni fått sååå många människor att verkligen stanna till i vardagen och tänka efter en extra gång!
Jag tycker ni alla förtjänar det!
För mig kommer ni för alltid att vara årets familj!
Många kramar till er alla!
-
Svar på #2771Jag vet inte... vågade inte starta nå´n länk här för det stod i reglerna om att lämna ut namn o så.. kanske nå´n annan som vet?AngelicaF skrev 2008-11-24 22:33:39 följande:Bättre idé kunde ingen komma med ! Var nominerar man?
Vi får ha en symbol för familjen här på vår siga efter hovrätten, då kan vi byta våra ljusbilder mot ett hjärta som får symbolisera familjen, sen kan vi ha våra ljus igen efter en vacka eller så...
Eller både ljus o hjärta
För det är ju symbolerna för dessa underbara människor och barn
-
vill flika in lite här om en konstig sak som hänt sista tiden...
Vi har en såndär ljusstake på väggen i smide, som en snurra med glaskoppar att ha ljusen i...
Det är 10 ljus i den och sista gångerna vi haft den tänd är det ALLTID två ljus som slocknar efter en stund, alltid på samma ställe...
Har funderat på om det kan vara nå´t som blåser ut som, tex fläkten som är INBYGGD i öppna spisen, men verkar konstigt, då inga andra ljus slocknar...
Har tänkt nå´n gång att det kanske är de små busfröna som blåser ut dom
-
Svar på #2849Vad tråkigt att läsa!faster skrev 2008-11-26 17:04:47 följande:Idag känner jag mej riktigt riktigt usel Emma...Mitt liv har slagits i spillror pga nåt helt annat än för dej men jag orkar ej vara aktiv här just nu o det gör ont.Tycker så oerhört mkt om dej o har följt dej så gott jag kan o försökt komma med lite goda råd lr nåt,men just nu har jag ej kraft..Skickar dej en stor varm kram o hoppas du förstår...
'
Hoppas det ordnar sig för dig, vad som än hänt!
Skickar en kram till dig med!
Och till emma med familj!!!
Tänker på er varje dag! -
Skickar åxå stora varma kramar!
Att få veta nå´t sånt måste vara fruktansvärt!
Ville skriva och berätta tat ni är i mina tankar varje dag!
-
har kollat tavlan o pärlbrickan nu, så fina
Visade min sambo bilderna i ditt galleri idag, och på bloggen.
Han tycker det är så hemskt.
Många kramar IGEN!!!
Vill ge så många jag kan för att skänka en liten gnutta tröst fast det känns som en omöjlighet!
Mitt hjärta gråter, men ni kommer finnas där, under hela rättegången och i all framtid som jag skrev till Ida!
-
Skickar dom alla största kramar man kan tänka sig för o ge dig lite mer styrka även från mig, inför det som väntar!
Tänker på er varje dag!!!
Skickar även många kramar till din mamma och pappa, för att ge dom lite styrka åxå.
*hjärtat är med er!!!*