Inlägg från: månälva |Visa alla inlägg
  • månälva

Mina två änglar

Åh, mitt hjärta brister nästan när jag läser vad du skriver Ida J. jag förstår att du måste vara Emmas syster. Jag orkar knappt tänka på vad ni gått igenom och hur ni känner som är mitt i det vill jag inte ens spekulera i. Många varma kramar är det enda jag kan ge er fast jag önskar att jag kunde trolla och ordna så allt blev som förut. Kram

• månälva

Ingen aning om var den tråden ska ligga, men lägg den någonstans, moderatorerna är så duktiga på att flytta

• månälva

Förlåt Emma , men jag lånar tråden en luren stund.
    Bästa FL medlemmar. Jag håller nu på att få ett större frispel! Har tagit kort på ljus här hemma, lagt in i datorn MEN får inte in det i mín pres. Trycker som det står på bläddra, väljer kort, trycker på spara och texten med kortets "namn" försvinner. Nu har jag suttit med det här i över en timma och jag håller på att gå i taket! Det retligaste är att jag har haft personliga kort innan så jag vet inte varför det inne går nu. Vill så gärna ha ljus i pres. VAD gör jag för fel?

• månälva
    Rastafairy skrev 2008-11-21 18:31:59 följande:
    Prova att byta namn på ljusbilden..de kan innehålla ÅÄ eller Ö tex...då kan de inte vilja laddas upp.Förlåt emma om detta tar upp mkt plats ang ljusbildsnack. Men de är vackert när det brinner..ska fixa ljus jag med snart
    Det funkade inte heller Men tack ändå!
  • månälva
    emmy840508 skrev 2008-11-23 14:43:06 följande:
    Det är så otroligt fint med alla ljus här. Villken otroligt initiativ av er. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.... E det inte så m,an säger? det stämmer så otroligt bra. Jag kommer bära med mig er i hjärtat genom nästa prövning... Jag har fått kontakt med en tjej här på familjeliv, jag vill ej röja hennes namn för jag vet ej om hon vill gå ut med vem hon är. Men hon hadde möjlighet att tala om för mig hur Max o Saga hadde blivitr omhändertagan på sjukhuset de kom till inför visningen vi skulle gå på.De hadde bestämmt sig för att inte dela på dom alls, så de fick ligga på samma bris, hand i hand, från att de kom till om tills de lämnade sjukhuset. Mer kan ju inte hon berätta, eftersom hon inte vet hur det blev sen. Men jag blev så varm, det var som ett plåster på ett blödande sår att få veta att de blivit så respektfullt behandlade hela tiden, o att de vart tillsammans, nära nära.Hon har svarat på alla mina frågor angående en visning och jag e så tacksam att jag fått denna chans att få svar, det är så mycket lättare att gå vidare.Att veta att mina barn, fick vara barn, in i det sista gör mig så lättad....
    Åh Emma...så glad jag blev att du fick reda på det!
  • månälva

När jag läser om alla underbara människor i den här tråden, hoppas jag att du får en känsla av att kunna lita på främmande människor kanske någongång framöver. Du är så varm, klok och storsint och jag önskar dej allt gott i livet!

• månälva

Hej Emma! Vad fint du har gjort! Tack för att du låter oss ta del av dina barn! vet du, det är först nu jag kan öppna den här tråden utan att bryta ihop. Fortfarande känns allt fruktansvärt och helt absurt, men nu är det så mycket kärlek och värme och det har börjat smälta in att två små oskyldiga barn blivit berövade sina liv på ett så fasansfullt sätt. Ni har blivit en del av min vardag fastän vi aldrig har träffats och troligen aldrig kommer göra det heller. Jag kommer följa den här tråden så länge du orkar med den och nu vill jag ge dej en varm stor kram så du får lite styrka inför allt jobbigt du har framför dej. KRAM!

Svar på tråden Mina två änglar