emmy840508 skrev 2008-11-23 14:43:06 följande:
Det är så otroligt fint med alla ljus här. Villken otroligt initiativ av er. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.... E det inte så m,an säger? det stämmer så otroligt bra. Jag kommer bära med mig er i hjärtat genom nästa prövning... Jag har fått kontakt med en tjej här på familjeliv, jag vill ej röja hennes namn för jag vet ej om hon vill gå ut med vem hon är. Men hon hadde möjlighet att tala om för mig hur Max o Saga hadde blivitr omhändertagan på sjukhuset de kom till inför visningen vi skulle gå på.De hadde bestämmt sig för att inte dela på dom alls, så de fick ligga på samma bris, hand i hand, från att de kom till om tills de lämnade sjukhuset. Mer kan ju inte hon berätta, eftersom hon inte vet hur det blev sen. Men jag blev så varm, det var som ett plåster på ett blödande sår att få veta att de blivit så respektfullt behandlade hela tiden, o att de vart tillsammans, nära nära.Hon har svarat på alla mina frågor angående en visning och jag e så tacksam att jag fått denna chans att få svar, det är så mycket lättare att gå vidare.Att veta att mina barn, fick vara barn, in i det sista gör mig så lättad....
Åh Emma...så glad jag blev att du fick reda på det!