Inlägg från: månälva |Visa alla inlägg
  • månälva

Mina två änglar

Hej Emma! Det är klart du fortfarande är mamma! Däremot fick du vara jordförälder alldeles för kort tid till dina små fina barn. Jag hoppas så att Max och Saga får syskon (genom dej) någon gång och att du återigen får uppleva barn i din vardag. Jag kan inte ens föreställa mej den totala omställningen från tvåbarnsmor till "ensam".
    Usch, jag blev helt bestört när jag läste om rättegången. Är dåligt insatt i det juridiska, men ska allt upp igen? Herregud, jag förstår att det måste ta all din energi just nu. Men jag vet att du kommer klara det och med din styrka Emma klarar du vad som helst. Du har redan upplevt det allra allra värsta någon kan tänka sig. Många kramar

• månälva

Emma, du är helt fantastisk! Du har så mkt energi och det tror jag är en del av din räddning, kram

• månälva

Skickar massor med tankar, kramar och styrka. Du vet att vi är med dig i tankarna. Kram...

• månälva

Emma, idag tänker jag på dej extra mycket. Erat öde berör så himla mycket. Förut idag stod jag och hängde tvätt, var irriterad över hur mycket tvätt det var när tankarna på dej kom igen. "Emma skulle nog gärna stå och hänga tvätt idag ist för där hon befinner sig nu" och så började jag gråta hejdlöst. Livet är så jäkla orättvist. Jag vet att du har fullt upp och går igenom något fasansfullt jobbigt nu, men jag hoppas att du på något sätt känner vårat stöd. Vi tänker på dej, vi finns här för dej och vad du än ber oss om kommer vi försöka hjälpa dej med med. Jag håller mina tummar blå, men tvivlar inte på att det kommer gå er väg. Var stark min vän!
    Många många kramar

• månälva

Usch, jag känner sällan hat ,men när jag ser den här "människan"...blir jag nästan rädd för mina tankar. Hon äcklar mej något så fruktansvärt.

• månälva

Emma, Emma...Din gråt river och sliter i mej och jag gråter med dej. Jag vet inte vad jag ska skriva för att ge dej lite tröst i det nattsvarta helvete du befinner dej. Jag nöjer mej med att skriva att mina tankar ständigt är hos dej och jag önskar jag kunde göra något för dej. Du är så lätt att tycka om och jag önskar jag kunde hjälpa dej att dela din smärta.
    Många kramar - jag finns här när du behöver mej

• månälva

Hej Emma, ser att du är innloggad! Hur känns det nu efter ha fått "vila" i helgen? Hoppas du fått nya krafter och laddat batterierna. Kram!

• månälva

Glömde skriva att det var roligt att de dej sitta i soffan med laptopen (haha, jag sitter likadant ) och skriva till oss!

• månälva

Emma, tänker mycket på dej som vanligt. Du har det så fruktansvärt tufft nu och som vanligt önskar jag att jag kunde göra något för dej. En förkylning uppepå det här var ju det minsta du behövde. Stor kram från mej!

• månälva

Skönt att du mår lite bättre Varje gång jag jobbar tänker jag på dej, och mitt erbjudande står kvar Men det tar vi längre fram, nu ska du kämpa för att få rättvisa! Kramar

• månälva

Hej Emma! Precis som någon annan skrev har man inga ord ibland, men vill ändå visa att man är här och att man tänker på dej. Önskar man kunde skicka lite extra styrka och värmande kramar per post... Kram

• månälva

Skickar massa styrka inför morgondagen och glöm inte av att vi finns bakom dej Emma! Kram

• månälva

Som så många andra här i tråden hyser jag stor beundran över er som förlorat barn och ändå är så storsinta att ni inte hatar. Det är stort. Störst av allt är kärleken, och jag hoppas det stämmer. Ni är så starka och modiga och om världen bestod av fler sånna modiga människor som ni, skulle den se mycket bättre ut. Tack för att ni finns!

• månälva

Hej Emma!
    Jag antar att det är riktigt tungt för er nu. Julen är så speciell och första julen efter en stor förlust är ju värst. Jag hoppas ni rår om varandra riktigt mycket och kan känna lite julefrid i er djupa sorg iallafall. Jag vet ju att du Emma har förmågan att se positivt på saker och ting, så jag hoppas du kan se någon ljusglimt i julen ändå. Många många kramar från mej.

• månälva

Hej Emma ! Ser att du är online igen
    Hoppas ni genomlidit julen och kanske till och med haft det riktigt bra. Ni har funnits i mina tankar som vanligt och vi satt också och pratade om er i vår familj på julaftonskväll. Kram på er!

Svar på tråden Mina två änglar