Inlägg från: rebeckaa |Visa alla inlägg
  • rebeckaa

Mina två änglar

hej emma! så fruktansvärt det som hänt er. att förlora sina barn är det värsta som kan hända o på det sättet som max o saga dog är hemskt. jag förstår inte hur man kan göra så mot små barn, om det nu är tyskan så måste hon vara ganska sjuk som gör en sådan sak. fint det du skriver att de delar livet med dig fortfarande och det hoppas jag att de gör att de finns med er på ngt vis. kram på dig

• rebeckaa
    emmy840508 skrev 2008-11-10 16:52:25 följande:
    Idag är det en jobbig dag. Jag vaknade imorse och ville inte gå upp. Det var en konstigt känsla. jag låg och tänkte en stund, kom fram till att jag nog skulle lyssna på min kropp.Jag tog mtt täckte, min bok och min dator så gick jag till soffan. Resten av dagen har bestått att växling mellan tv, dator och min bok. Många tankar har farit genom huvudet. Men jag har kommit fram till att det kanske e ganska normalt. Jag kommer tillåta mig själv att ha sånna här dagar. Jag tror att om skulle jag förneka mitt mående nu, så slår det tillbaka på mig själv en vacker dag.
    tycker så synd om dig, att förlora sina barn är det hemskaste som kan hända en o på ett sådant sätt du förlora dina små barn. förstår att du har sådana dagar, du kan ju inte må bra hela tiden, du tänker säkert mkt på barnen? livet är så orättvist ibland. jag förstår inte att man kan göra så mot små barn o deras familjer, en människa som gör så måste vara känslokall o sjuk. kram på dig
  • rebeckaa
    Anna73 skrev 2008-11-11 12:01:50 följande:
    Denna video har jag gjort till Hugo..Låten heter A Better Place av Camilla....Hjärtekramar Anna
    fin video, beklagar sorgen. jag såg att det var många som lagt in fina videos på sina förlorade barn där, jag såg lite orka ej se mer sen då börja jag gråta, tycker att det är så synd de är så små liv o får inte ett långt liv, orättvist. läste att du hade en jobbig dag idag, hoppas att det blir bättre för er. ta väl hand om er kram
  • rebeckaa
    emmy840508 skrev 2008-11-16 18:48:16 följande:
    Hej igen allihopa! det blev inte soffan hela dagen som jag trott. Sambon drog iväg mig på en konsert här i stadens medborgarhus. Det var ganska mysigt, men blandade känslor, jag har en riktigt dålig dag idag. Så det var lite jobbigt att träffa massa folk. Men mysigt att sitta och lyssna på musiken. Hela jag e nedstämmd idag, jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men jag saknar mina barn så mycket... de fattas mig verkligen. Känslorna hittade fram på ett annat sätt idag än vad de gjort förut och det gör väldigt ont... 
    hej emma! skönt att du har din sambo, han verkar bry ig om dig. förstår att du saknar dina små barn, det måste kännas väldigt tomt för dig utan dem? barnen är det finaste man kan få ju. va rädd om dig mvh rebecka
  • rebeckaa

hej emma ! jag tänker på er! har själv två barn o de är det finaste jag har och bara tanken på att man skulle förlora dem gör ont, så förstår att det måste vara jättetufft för dig att förlora dina barn på det sättet, det e hemskt. och livet är orättvist många ggr. jag hoppas att du och deras pappa skamå bättre med tiden.

• rebeckaa

emma jag håller med ovanstående att det är kul att höra lite om dina barn, hur de var o vad de gjorde. kärt av max att ge tomten napparna till tomtebebisarna, så duktigt av han att sluta.

• rebeckaa
    emmy840508 skrev 2008-11-30 19:04:35 följande:
    När jag var hemma hos min syster idag så såg jag för första gången videoklipp av barnen. Jag har inte vågat mig på det förut. Men nu var det dax. Det är så otroligt konstigt, jag bryter inte ihop o gråter, utan jag sitter o skrattar ända innifrån hjärtat och ler åt allt jag ser. jag älskade de så mycket, o jag vill ju ha de tillbaka, idag fick jag lite till kändes det som... de kom lite närmare. Saga sjöng på vart enda klipp. "jäjä" sjöng hon flera ggr.... jag funderade på vad det var, men kom sen på att hon älskade "imse vimse spindel jä spinn, bara spinn bara spinn natten lång regnet det öser ned solen går upp o ner spinn bara spinn bara spinn natten lång JÄJÄ" Hon försökte sig på hela texten med, men det var speciellt jäjä, som jag hörde och kännde så väl igen. Ett klipp till som jag såg. Då satt Max på golvet o lekte, han var inte speciellt sugen på att prata, så syster min frågade "kan du berätta vad du heter" -ja jag heter prinsessa och du heter prins, sa han. haha, min lilla pojke, utnyttjade varje tillfälle att göra en förvirrad.
    skönt att ni har filmat dem, kan vara fint att ha sånt sparat som ni kan se på o minnas de små liven. roliga barnen verkar vara. det med prins o prinssesa var roligt ju. förstår att du vill ha dem tillbaka.
  • rebeckaa
    emmy840508 skrev 2008-12-01 16:50:45 följande:
    Ja, du har rätt, det var ren och skär avundsjuka... det har jag förstått tidigt. Jag tror att jag hadde den tanken redan när adoptionsbrevet kom... o när hon skickade sms i oktober året innan... Men det finns så många svartsjuka tjejer i världen, så jag lade ingen vikt vid det då, jag tänkte att "låt henne hållas, så ger hon sig en dag". Men tyvärr gick det längre än så...
    hej vad var det för adoptionsbrev, hänger ej med?

jag förstår ej hur man kan göra ngt sånt mot små barn p g a svartsjuka, hon måste vara sjuk i huvudet eller gå på droger eller ngt. en frisk människa gör inte så.
  • rebeckaa
    Full av förhoppning skrev 2008-12-01 19:36:12 följande:
    Hon låtsades ha blivit gravid med Emmas sambo och adopterat bort barnet... sen skickade hon ett brev om det till Togge... Men det var en bluff
    ja just det,nu kommerjag ihåg det. att man kanljuga om sånt.
Svar på tråden Mina två änglar