Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

tänk på att hålla lite extra koll på Emma ikväll...kan tänka mej att ni går hon bara på stark vilja o adrenalin...som någon sa innan här chocken kan komma efteråt..
    Skönt o veta Ida att hon har en såå fantastisk syster som dej!!stor varm Kram

• faster

fy så hemskt när man läser sambons berättelse om när han kom hem o hittade er...

trodde AB stod lite på er sida men som man läser idag så är de ju som de brukar slår upp stort för att sedan berätta att det gick bara bra...expressen var ju lugnare istället...

• faster

ja det må ju vara bland de värsta som man kan vara med om o om jag förstod det rätt var han bara på väg hem för o hämta något...ja menar då e man ju kanske stressad osv o så pang....komma in i detta ....h....ete...han har verkligen gjort det bra!!

• faster

ja o nu läsa att han känner attdet kan ha varit hans "fel"...at han hade monstret med sej...stackarn.....

• faster

ja men som aldrig tar slut...tänk vad enkelt det varit om monstret sagt ok..det är jag som gjort det...osv...
    det vore det absolut minsta hon kunde göra nu..tänk vilket h-vete de anhöriga får gå igenom gång på gång.....usch

• faster

Hej ida.
    Hälsa Emma att hon ska vara rädd om sej o inte tänka på oss...vi klarar oss o gör vad vi kan för o stötta er alla.
    Tänk på att hon kan få en chock ikväll lr så efter det som hänt idag på morgonen...men det vet ni säkert redan ni e ju så rara mot varandra.
    Tycker sambon verkar va duktig synd om ha känner sej "skyldig" för att han va ihop men...monstret...
    Hoppas ni inte tar illa upp för att vi sitter här o kommenterar...e så skönt o hga någon o ventilera med..
    Stor varm KRAM till er alla.

• faster

glömde fråga en sak..skulle inte monstret höras idag lr har jag missuppfattat??

• faster

ja det är så sant...alla har vi ju en ryggsäck.
    tack för att du hälsar ge henne en lång varm kram oxå..o även sambon så duktig han är...
    är så jobbigt o läsa vad han berättar...

• faster

oki..ja då förstår jag önskar så att hon bara kunde säga...JA det är JAG som gjort detta..gud vilken smärta som skulle släppa hos er....men det är väl bara ett önsketänkande...

Svar på tråden Mina två änglar