Mina två änglar
alltså Emma..hur stark är du egentligen??såg just klippet där de frågade dej ang avåkningen i morse o du står o ler??hihiih du e då för go
Stor varm KRAM
alltså Emma..hur stark är du egentligen??såg just klippet där de frågade dej ang avåkningen i morse o du står o ler??hihiih du e då för go
Stor varm KRAM
Hej Emma....jobbade hela dagen igår o kunde ej följa någonting...men jag förstår ju att monstret att ej har tagit sitt förnuft tillfånga o erkänna...men frågan är ju om hon har något???
Önskar dej en trevlig helg o att du får bli fri förkylningen..skicka hit den DU ska inte behöva mer nu!!
Stor varm KRAM
Hej Emma..
självklart förstår vi att du ej mår så bra o att du ej orkar titta in nu lika ofta medans detta pågår!!det är ingen här som förväntar sej det utan vi blir bara så glada över det lilla du har tid o ork till...
Du ska tänka på dej själv först o främst o ta väl hand om dej gör du det så känner jag mej nöjd.
Stor Varm KRAM
hihih ...förstår om du fnissa för jag började skratta själv!!det var så naturligt på nåt vis ni skulle ju bort..hahhaha....
va skönt att ni kom iväg en sväng det kan jag tänka mej att ni behövde.
Jag funderade på en sak...din sambo skrev om instrument osv...vad spelar han för slags musik?om det är ok för honom att du svara alltså.
Kram på dej Emma
Det värmer mitt hjärta att han visar sin kärlek till dej såååå öppet o speciellt framför monstret!!
jag kommer ej in...nåt pop-up som blockerar..törs ej ta bort det då ja e såå dålig på datorer...typiskt!!
Tack snälla ....hade ju inte ens satt på ljudet.....skäms.....
snart mamma till 4 skrev 2008-12-13 22:37:28 följande:
Emma...
han e ju kanonduktig!!!
Ser framför mej hur man sitter på stranden med en brasa mörkret sänker sej grillar lite korv o så spelar din samo o alla bara myyyyyyyyyser.
Hoppas han inte bara spelar för sig själv utan att han får slå igenom han e ju kanon!!
(min dotters pappa är oxå musiker)
men gud va kul..ja han kan ju både sjunga o spela...han har en personlig röst o det är viktigt!
Min största dröm har alltid varit att bli sångerska nu är jag för gammal..men sjunger på begravningar,dop o bröllop om nån frågar...
Musik o sång är mitt botemedel när det går emot mej lr när ja ska städa som jag hatar hihihiih.....
nu lyssnar jag på strandromans..har han lagt dubbla stämmor lr e de nån som körar ..lite svårt o avgöra..
ja ajg tyckte det lät så...
Tror ja ska bjuda hit er till sommaren så vi kan sitta ute på kobben o grilla o så får han lira lite..hiihih...
Sjunga kan de flesta om man ej e totalt tondöv förstås...
fru fortuna va skönt gung i...