Mina två änglar
Vad skönt att du tänker så Emma! Att du ändå kan ta till dig andras barn på det viset trots allt!
Efter två middagar är du ganska mätt nu va?
Kram!
Vad skönt att du tänker så Emma! Att du ändå kan ta till dig andras barn på det viset trots allt!
Efter två middagar är du ganska mätt nu va?
Kram!
Hej Emma!
Att vara troende behöver ju egentligen bara vara att tro på en högre makt, något större än sig själv och du verkar ha funnit den makten hos dina fina barn. Du har ju funnit en styrka nånstans att gå vidare och dela med dig och ge människor av din egen styrka! Har följt din tråd sen start nu men inte skrivit så många gånger och jag förundras fortfarande lika mycket över vilken fantastisk person du är! Det är så härligt att få ta del av dina minnen av barnen och av vem du är. Tänker varje dag på er och uppskattar allt i livet så mycket mer!
Läste ditt brev till denna onda männsika också och det var otroligt bra skrivet! Kände igen sista delen från nåt inlägg här i tråden eller minns jag fel?
Ska kika in lite på din blogg nu
Kram på dig!
Tack för att du delar med dig i bloggen Emma! Tårarna bara rinner nu igen, gud så orättvist det är! Varför dina fina små barn?
Vilket helvete du gått igenom, helt otrolig styrka du har!
Ska kika på dig på onsdag på 4an. Och hoppas ni får det jättebra i London!!
Grattis på Sagas namnsdag!!
Vad jobbigt
Känns som den där j***a onda människan borde ge sig nu...
Du har hela Sveriges stöd Emma! Hoppas du fortfarande orkar kämpa!
Hej Emma!
Vad härligt ni verkar ha haft det i London!
Har tänkt mycket på dig och dina änglar i helgen. Brann ditt ljus fortfarande?
Håller tummarna nu för att de inte tas upp i rätten nåt mer: Känns som det får vara nog nån gång! Förstår att väntan måste vara jobbig. Men vi är många som stöttar dig, hoppas du känner det!
Kram!
Hej Emma!
Hoppas du haft en bra vecka och får en bra helg nu! Nåt speciellt ni ska göra?
.. just ja det var ju redan lördag idag
Har jobbat så tror det är fredag.
Rättelse: Hoppas ni får en bra söndag!
Hej Emma!
Tänkte på dig idag. Vad skönt att höra att din dag varit bra!
Och grattis eller vad man nu säger till beslutet att inte pröva fallet i tingsrätten igen! En liten vettig sak som händer.
Som sagt så är du en underbar människa Emma och jag vet att du kommer få ett underbart liv med dina fina barn i hjärtat!
Hade aldrig klarat av att vara lika stark som dig, du är helt makalös.
Läser tråden varje dag och det hjälper så mycket. Ibland blir man så irriterad över småsaker och så läser man om vad du gått/går igenom och så känns ens egna problem genast så futtiga. Försöker varje dag uppskatta vad man har istället, och det tack vare dig!
Hoppas att det nån gång i framtiden föds ännu ett barn som kommer ha äran att ha dig som mamma! Den dagen du känner dig redo. Oavsett vad som händer så har du alltid dina små änglar vid din sida och du kommer alltid vara deras mamma.
Blir också lite nyfiken på vad det är du ska göra men förstår om du vill vara anonym med det. Härligt att höra att du hittat rätt väg iaf.
Stor kram till dig!
Så fruktansvärt det är allting, så himla orättvist!!!
Har inte riktigt greppat förut allt som hände den dagen så tack Emma för att du delar med dig! Blir berörd och gråter varje dag när man läser här men på nåt sätt så är det nog en bearbetning för alla oss andra med, även fast vi inte ens känner er. Du verkar så otroligt omtänksam och en fin människa Emma.
Jag tror inte det finns nån mening med att dina barn inte klarade sig, men det finns absolut en mening med att du överlevde!!
Förresten har du någon bild på graven någonstans? Tänker ofta på hur det ser ut där och antar att det är väldigt fint.
Kram!