Inlägg från: Måne och Sol |Visa alla inlägg
  • Måne och Sol

Mina två änglar

Vill lämna lite ljus i tråden.

• Måne och Sol

Jag läste artikeln i Aftonbladet idag. Tänker på er.l

• Måne och Sol
    Tibertius skrev 2008-11-30 17:24:22 följande:
    Vilken artikel? Finns den på nätet?
    [/citat]

Såg att Emma redan svarat!
    faster skrev 2008-11-30 17:45:25 följande:
    [citat]
    Är det idag det står i tidningen? Jag måste bara säga Emma att du ger mej sådan styrka!!Jag ligger nerbäddad febrig ont överallt o förkyld MEN jag gick till jobbet igår.vi jobbar pass på 26,5tim i sträck, men jag tänkte kan Emma klara sitt som är såååå mkt svårare än det här, ja då ska jag oxå klara detta...och vad hände?jag klarade det!!! Emma du är min stora föreblid och det vill jag att du ska veta!! Kul att höra att dina föräldrar varit inne o läst vill att de ska vetaatt vi även tänker på dem o bryr oss om dem. Stor varm KRAM
    Jag håller med... det här ger perspektiv. Och det är lldeles riktigt att ens tankar går till hela familjen. De är alla utsatta men ack så starka!
  • Måne och Sol
    JohannaMatt skrev 2008-11-30 18:06:02 följande:
    Vilket fint minne...Max verkar ha ett hjärta av guld, så godhjärtad...
    Jaaa... det framgår gång på gång hur otroligt snäll denne lille kille var. Det går rakt in i hjärtat! Den goa pojken och hans busiga syster. Charmtroll.
  • Måne och Sol
    Hackades skrev 2008-12-03 22:48:04 följande:
    ...för att visa vårt stöd för Emma och hennes familj. Nu i och med rättegången så vore det ju fint med ännu fler ljus här inne.
    *går in med ljus*
  • Måne och Sol

Det är ju helt obeskrivligt det ni tvingas gå igenom. Helt obeskrivligt. Men du gör det så bra, du gör det för dina barn och jag beundrar ditt sätt att visa din styrka.

Hela din familj ger uttryck för sån otrolig värme och styrka mitt i allt detta eländiga, ni lyser som stjärnor lyser upp en vinternatt.
    Fortsätt stå rakryggad Emma. Ett helt land står bakom dig...

• Måne och Sol

JohannaMatt skrev 2008-12-07 20:58:36 följande:

Du kan gå in o se det på anytime på en gång
    Skulle gärna, men högtalarna till datorn funkar inte. Tack för tipset i alla fall.
  • Måne och Sol

Nu har jag inte skrivit här på länge, men jag vill ändå tala om att det stöd jag vill visa och den medkänsla jag känner för er alla i familjen Jangestig och även till barnens pappa med familj, det kvarstår, ni är inte ensamma i detta. Må tråden inte tystna.

Svar på tråden Mina två änglar