Inlägg från: Tibertius |Visa alla inlägg
  • Tibertius

Mina två änglar

Godmorgon Emma,

Har tänkt fråga en sak som jag tänkt på ett tag, svara bara om du vill..Om/när det blir en ny rättegång, ska du få göra om det där minnestestet då?
    Hur mår DU idag, jag menar hur pass återställd är du? Kommer du att få mycket men för livet? Och hur är det med dina minnen. Har de blivit fler eller starkare med tiden eller är det ungefär de samma?

Är också nyfiken på var man hittar din blogg.

Jag tänker på dig och dina fina änglar varje dag! Ha det så bra.

Kramar

• Tibertius

Hej
    Har läst din blogg, och som så många gånger förut så sliter det i hjärtat. Jag förstår att den psykiska smärtan kommer att sitta i livet ut. Jag säger god natt till Max och Saga varje kväll när jag nattar mina barn. Det är svårt att förstå hur du kan vara så stark. Men det är du och du kommer återigen att bli en underbar mamma längre fram i livet.
    Många kramar

• Tibertius

Vi lyssnar så gärna på dig, om och om igen.

• Tibertius

Hej Emma,

Önskar dig en riktigt trevlig Londonresa. Jag håller tummarna hårt för att det inte kommer in någon överklagan, så jobbigt för dig att behöva vara med om allt en gång till, även för dina nära och kära. Jag ska också vara ledig några dagar nu, jag och min man skickar barnen med farmor till landet och åker efter själva på fredag. Känns lite jobbigt att skicka iväg dom, man vill ju vara med dom när man är ledig. Samtidigt är tiden med farmor mycket värt för både farmor och barn.
    Som sagt ha det så jättetrevligt. Som vanligt tänker jag massor på er!

Kramar

• Tibertius

Emma,

Så jobbigt för dig och de dina! Men jag är övertygad om att du kommer att klara av att möta odjuret ännu en gång. Du har hela svenska folket med dig! Glöm aldrig det..Tänk om hon ändå kunde erkänna det hon gjort, alla är ju övertygade om det ändå.
    vi håller tummarna för dig hela vägen!
    Hoppas ni hade det bra i London.

Många kramar

• Tibertius

Emma,

Såg dig på tv i kväll och är full av förundan! Du är så stark och verkligen en inspirationskälla för oss. Max och Saga är så stolta över dig! Vi är så glad att du finns här och ser till att våra barn får det bästa av världar, där det goda segrar till slut och du gör oss till så mycket bättre föräldrar, Max och Saga har verkligen lyckats med sin stora uppgift här i livet.
    Jag är helt övetygad om att det goda segrar till slut! Du är stark och kommer att klara ännu en prövning för att ge Max och Saga upprättelse, det är jag helt övertygad om. Jag har en fråga till dig och du svarar om du känner att du orkar. Du har ju hela tiden varit öppen med Media och samma sak med denna tråd. Har du hela tiden haft din sambo med dig? Han verkar vilja var anonym och inte framträda på samma sätt som dig. Är det helt ok för honom?

Du kommer att klara detta och vi finns med dig hela tiden, liksom din underbara familj! Vi tror verkligen på dig Emmma.

Många kramar!

• Tibertius

Natti, natti..ha en jättetrevlig london vistelse. Tänder också ljus för Max och Saga.

• Tibertius

Hej Emma,

Har tänt ljus för Max och Saga och många tankar har gått till dig och din familj även denna helg. Hoppas ni hade det supertrevligt i London och klarade av att njuta lite.

Kramar

• Tibertius

Kikade in..nu säger jag go´natt till alla här och de små änglarna..
    Emma hoppas verkligen du hade det bra på din resa. Tänker på er!

Kramar

• Tibertius
    Svar på #2026
    Hej Emma,

Ryser i hela kroppen när jag hör denna låt...Tänkte såå mycket på dig varje gång de spelade den och kände att precis så här måste du känna. Den spelades ständigt när det här fruktansvärda hände. Vilket fint val till begravningen.
Svar på tråden Mina två änglar