Mina två änglar
Håller med dej fullständigt!
Håller med dej fullständigt!
undrar om et programmet kommer gå i repris?någon som vet`har ej möjlighet att titta då det är den mest aktiva tiden på mitt jobb...typiskt skulle så gärna velat se det..
Tack för era svar...
Ja ja har ju följt Emma här o vill så gärna få se imorgon...inte för att jag kan ge henne nåt stöd på så sätt men det skulle kännas bra....
ja jag känner dem ju tyvärr ej men e så glad att man fåt tala med Emma här...blev så otroligt illa berörd ,så som många många andra, då det hände men man hade tusen frågor o ville bara få trösta så känns så skönt att hon vill vara här med oss.
Beundrar henne o hennes familj välidgt...
Nej jag skulle inte heller vågat gå in...
Detta är något sååå fruktansvärt så ja det finns bara inte nåt försvar.
När jag tänker på dej Emma så tänker jag ofta på en sak som en liten pojke på bara 9år sa då han miste sin pappa.
Mamma, jag tror att det är så här...
"När man föds så tänds det ett ljus uppe i himlen.En del får smala långa ljus andra långa tjocka,en del korta tjocka osv...
När så ljuset brunnit ner då dör vi."
Tycker det är en så otroligt vacker tanke från en så liten människa.
Jag tror på ödet så det är nog därför detta är så talande för mej
ja visst är det!!
O från en sån liten kille...barn är underbara
Hej Emma
Nu har jag o maken varit borta för o koppla av några dygn...det har varit jätteskönt.
Och du har varit med mej i mina tankar stora delar av min resa hihiihh....
hur har Emma det i London?hoppas hon kan koppla av...osv...
Har längtat hem till att få sätta mej här vid datorn o se vad ni skrivit i tråden o om hur ni haft det.
Det glädjer mej att läsa att ni haft det bra!Det behövde ni säkert båda 2.
Empty room med Sanna är min absoluta favoritlåt o nu får den en ännu större betydelse.Tack snäla för at du delar med dej!
Stor varm Kram!!
har även jag tänt ljus ikväll för dina små.Tankarna finns hos er ständigt o tittar in här till dej varje dag även om jag inte alltid skriver något.
Kram
Tittar in en sväng idag oxå o hoppas ni haft en mysig helg tillsammans!
Har tänt ljus för dina små även idag.
När får ni besked om det blir nu rättegång eller inte?hoppas verkligen att ni slipper!!
Stor varm kram.