Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

så "varmt" o fint det blev här!!

• faster

Emma....
    jag har oxå skrivit några rader på min sida om er...vill du inte det så säg bara till så tar jag bort det.
    Kram

• faster

visste ej at vi fick ha reda på vilken dag det var.....men hoppas verkligen att det ska gå bra o att ni inte behöver geomgå mer sånt här efter detta.
    Stor varm Kram

• faster

å så fint Emma ni har hos de små.
    Hoppas allt är så bra som möjligt med dej.Förstår om du behöver lite egen tid nu.Ta det lugnt o var rädd om dej!!
    Vi är här för dej nu o för alltid så det hoppas jag du känner..
    Stor varm kram marie

• faster

mina ljus brinner redan...ja blev överraskad med en fest ikväll då jag fyllre år imorn o mina ljus brinner så ni är med mej..stor varm KRAM

• faster

Emma vad glad jag är fö din skull att du fick veta lite mer om hur dina små hade det på sjukhuset.Förstår att det är hur många frågor som helst som du söker svar på...du kunde j av förklarliga skäl ej vara med dem...man vill ju helst vara hos dem alltid..vilken tur ändå at du funnit någon som kunde berätta..stor varm kram

• faster

vad glad jag blir då jag kommer in o ser att du lyse grönt
    är så mysigt då komer du liksom lite närmare...

• faster

Tack snälla för att vi får se hyllan.har haft en bild i huvet men nu är en verklig...kram

• faster

Emma,hoppas att du är kvar här...skrev till din syter o hon skrev så fint tillbaka..hon är rädd att hon sårade mej..vill du var jättegullig o förmedla till henne att jag absolut INTE är sårad tvärtom oerhört rörd!!
    Hon hann logga ut innan jag hann skriva så jag vill bara ej att hon går o tänker på det lr så....vet hur det är när man e skör...tar så lätt vid sej lr så...hoppas du ej hunnit logga ut..
    stor varm Kram till dej.

• faster

Tusen tusen tack!!vilken tur att du var kvar...hade ej kunnat sova annars..känns som om man känner er nu litegrann lr hur jag ska säga vill ju bara väl..kram

emmy840508 skrev 2008-11-24 22:32:11 följande:
    Jag lovar att skriva ett sms till henne på en gång!!!! tack för din omtanke.
Svar på tråden Mina två änglar