Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Mina två änglar

emmy840508 skrev 2008-12-06 12:50:44 följande:

:0) min dialekt!! Vad roligt att du tycker det! det sägs att vi bor vid "gnällbältet". Västmanlännigar gnäller otroligt tydligen. Ja, jag tyckte mig höra Max när sos samtalet spelades upp. Både jag och sambon hörde det, vi satte oss både två käpprakt upp i våra stolar. När vi tog paus föll jag gråtane ihop i min familjs armar. Det som tröstar lite var att han sa "mamma" med en lugn stämma, som att kolla om jag fanns där, i närheten..... men min prins....vad han måste ha haft ont....
    som du skrev innan, han var en hjälte. Han ville hjälpa dig bort från det där monstret....
    Jag fattar inte hur mman kan göra så som hon gjorde....
  • lyckligmamma

faster fia skrev 2008-12-06 12:53:35 följande:

och utvisning
    ja, och aldrig få sätta sin fot här i landet
  • lyckligmamma

Kärnan skrev 2008-12-06 12:55:12 följande:

Ja visst... självklart är det bra att hon får sitt straff.. men det är ändå inte rättvist... Det känns som om hon kommer för lindrigt undan (tycker jag), jag menar inte att "stöta mig" med någon.
    [/citat]
    emmy840508 skrev 2008-12-06 12:50:44 följande:
    [citat]
    :0) min dialekt!! Vad roligt att du tycker det! det sägs att vi bor vid "gnällbältet". Västmanlännigar gnäller otroligt tydligen. Ja, jag tyckte mig höra Max när sos samtalet spelades upp. Både jag och sambon hörde det, vi satte oss både två käpprakt upp i våra stolar. När vi tog paus föll jag gråtane ihop i min familjs armar. Det som tröstar lite var att han sa "mamma" med en lugn stämma, som att kolla om jag fanns där, i närheten..... men min prins....vad han måste ha haft ont....
    jag hoppas att de inte hann tänka och känna så mkt.... att det gick fort snyft

så jävla sjukt, orättvisst omänskligt
  • lyckligmamma

Kärnan skrev 2008-12-06 12:55:12 följande:

Ja visst... självklart är det bra att hon får sitt straff.. men det är ändå inte rättvist... Det känns som om hon kommer för lindrigt undan (tycker jag), jag menar inte att "stöta mig" med någon.
    tycker också att hon kommer lindrigt undan.... Men vad ska man göra med ett sånt odjur egentligen. det finns inga straff som är rätt nog för en som henne. inte ens döden, det är också för lindrigt. Hon ska leva med det hon gjort-. Jag hoppas att hon slutar att tycka synd om sig själv som hon verkar göra, och börjar känna lite smärta för det hon gjort
  • lyckligmamma

emmy840508 skrev 2008-12-06 13:08:41 följande:

19.20 börjar kalla fakta på söndag.
    Hur mår du o sambon annars då? Kanske en dum fråga.... Hur är det med resten av familjen? har sett din pappa några ggr i tidningen, verkar som om ni är väldigt starka personer, har väl fått hans starka sida
  • lyckligmamma

InHeaven skrev 2008-12-06 13:13:15 följande:

Jag såg på tv om rättegången. HUR I HELVETE KAN MAN SITTA OCH SKRATTA!! och för all del sitta och läsa en bokjävel!Jag har tänkt mycket på det här och OM man är oskyldig så BÖR man väl för fan ha känslor, då tycker jag att man BÖR må dåligt över att en annans barn har mist sina liv och att mamman var nära att stryka med. Men hon bryr sig inte ett skit, hon är iskall, hon njuter verkligen av varenda sekund!!! HON SKA IN!! Om jag så ska gå dit och släpa in henne i fängelse själv!
    hon måste ha skämt ut sig ganska rejält för alla i rättegången.
    Jag hjälper dig att släpa in henne igen
  • lyckligmamma

InHeaven skrev 2008-12-06 13:39:11 följande:

BRA, då är vi två iaf! Jag fattar inte, hon måste ju fatta att hon skämmer ut sig.
    hon fattar nog att hon redan har förlorat. Hennes advokat påstår väl fortfarande att hon är oskyldig.

Har du mer minnen nu än innan Emma, om mordkvällen?
  • lyckligmamma

Vad rörd jag blev av alla goa människor som bryr sig. Så många tände ljus för er tre dagen efter.
    I många fönster i arboga, västerås och resten av sverige,

• lyckligmamma

InHeaven skrev 2008-12-06 13:41:28 följande:

Jo men om hon redan fattar det så är det väl inte så jävla svårt att erkänna, och vilken advokat då.. ge upp låt detvara nu!
    Tror inte hon fattar att hon har gjort fel, hon är nog för sjuk för det.
  • lyckligmamma

Jag kallar också Emma för Arbogamman... Det har blivit så automatiskt.

Svar på tråden Mina två änglar