Inlägg från: Anonym (Deppad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deppad)

orgasmgaranti

Jag e anonym för det här känns som ett väldigt stort o personligt problem för mig...

Vad gör man när det inte går att rida då? kan man verkligen vara fysiskt oförmögen att genomföra ett samlag på det viset?? Känns skitjobbigt och jag har aldrig hört om nån som haft det som oss... varför går den inte in för *suck* alla pratar om hur underbart skönt det är för tjejen och jag är så värdelös att den inte ens kommer in.

• Anonym (Deppad)

Hihi, kan inte prova för han kommer inte in.. och nu har vi hamnat i en ond cirkel så så fort jag hamnar överst så i princip slaknar han eftersom han vet att det inte kommer att funka.. och jag vill inte pressa honom att försöka nå mer när han reagerar så negativt...

hur då rulla runt? har funderat i de banorna själv men inte kommit på ett enda sätt som skulle funka i verkligheten...

• Anonym (Deppad)

Det var inte min kille som var för stor.. tyvärr problemet ligger alltså inte där.. han är nog rätt så normal.
    jag skulle så gärna vilja prova o rida!! men det går inte.. får nog nöja mig med de ställningar vi kör och leva på det resten av livet *suck*

• Anonym (Deppad)

Jösses det där lät riktigt komplicerat.... men jag får väl prova nån dag när han inte väntar sig det..

Svar på tråden orgasmgaranti