• Anonym

orgasmgaranti

Hej
    Jag har alltid haft svårt att få orgasm (lättare på egen hand) under samlag..
    Jag har ( 34 år gammal) kommit på en ställning som funkar för mig...Jag får alltid orgasm av den(!).

Ni har säkert alla testat den,men för mig var det en aha-upplevelse

Man sitter gränsle över mannen som ligger på rygg.Sen glider man framoch tillbaka över hans blygdben med klitoris,samtidigt som man kniper med slidmusklerna. Han höjer oxå sitt underliv och möter rörelserna.När man är ordentligt våt så blir detta en mjuk,böljande rörelse med maxstimulering av klitoris....sen gungar man (gnider ) sanbbare och snabbare för att sen explodera.Hans kön nästen snärtar mot G-punkten i den ställningen....Jag får dessutom ofta fontänorgasmer på detta vis.

mmm undrar när sambon kommer hem * tittar på klockan*

Två saker att tänka på...han får inte vara för lång och jag föredrar att vara helrakad för bästa känsla....

Lycka till....

Finns det andra tips??Nån som vill dela med sig?

• Svar på tråden orgasmgaranti
  • Annika 1983

har själv svårt att få orgasm om jag inte själv framkallar den så alla tips e värda att testa

• Anonym

Vi brukar också använda denna ställning, och jag får alltid orgasm då! Instämmer i garantin!

• Anonym (Deppad)

Jag e anonym för det här känns som ett väldigt stort o personligt problem för mig...

Vad gör man när det inte går att rida då? kan man verkligen vara fysiskt oförmögen att genomföra ett samlag på det viset?? Känns skitjobbigt och jag har aldrig hört om nån som haft det som oss... varför går den inte in för *suck* alla pratar om hur underbart skönt det är för tjejen och jag är så värdelös att den inte ens kommer in.

• Anonym (blyg)

Men vaddå? Jag fattade inte, man gungar liksom fram och bak istället för upp och ner då eller?
    Och ska man luta sig framåt eller funkar det bättre om man är rak i ryggen?

Blidde nyfiken nu, men är lite blyg så jag är helst anonym;)

• Anonym (hihi)

liknande som TS bara att jag ligger stilla på alla 4 över honom och han "jobbar". jag kan koncentrera mig på orgasm...

en riktig höjdare.. orre varjegång!!! :-P

• Anonym (hihi)

Anonym (Deppad)

har oxå svårt för att rida... pga av att min man är så stor så det gör ont och att rytmen inte riktigt finns där... ( = jag är otränad o orkar helt enkelt inte så länge som det krävs för mig att komma hehe)

men prova ställningen jag beskrev här ovanför.. gryyyyym! :-P

• Cuthalion

Anonym (blyg)

Vet inte om Du ridit någon gång men Du gör typ på det sättet. För höfterna fram och tillbaka istället för upp och ner. Då man rider (hästar alltså. En HELT annan sak men rörelsen är likadan ) brukar man förklara det med att man använder magen till att skjuta in en byrålåda.

Verkligen urusel på att förklara men men

• Anonym

Jag lyckas alltid oxå vid den ställningen, helt underbar!!

• Anonym (blyg)

ja är det ngt jag kan så är det att rida hästar, mkt bättre än att försöka koncentrera mig på "upp-ner" i en jämn lagom takt och samtidigt njuta som jag får mjölksyra i låren=)

• Anonym (idefix)

Deppad - Kan ni inte prova att han kommer in i dig i en annan ställning, sen rullar ni runt så att du hamnar överst? Själv känner jag mig som en gammal kärring eftersom mina knän inte alltid pallar akrobatiska övningar

Svar på tråden orgasmgaranti