Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

orgasmgaranti

ts här....

Blyg:

precis...du gungar fram och tillbaka ist för upp och ner....
    jag ju glömde säga det viktigaste...man lutar sig ordentligt framåt...stödjer sig på händerna som man sätter brevid mannens huvud....gunga och gnid....lycka till

• Anonym (TS)

ts här....deppad (anonym)

jag är lite avvis på att din man har så stor(min man har normal antar jag)...

jag förstår att det kan göra ont och att det inte är så kul att han inte ens kommer in...

men en stor....är helt underbart....ni kan ju använda så många andra sköna ställningar:....*
    *sidan (som kan vara svårt om killen har lite kort),
    *jag har hört om en ställning som kallas för cat(tror jag)
    det kräver att killen har stor.: du ligger på rygg med honom över dig(missionären) sen lägger han sig högre upp på dig så hans penisskaft kommer åt klitoris....du för ihop benen och han rör sig upp och ner försiktigt...på det sättet stimulerar hans hela penislängd din klitoris ,det blir tajt och skönt för honom och ni behöver inte röra er så mycket.....den ställningen har jag läst är MYCKET populär....tyvärr är den svår för oss att genomföra för så fort rörelserna blir för häftiga så glider han ur.....

Mycket nöje

• Anonym (TS)

anonym (oj)

min kille håller ETT stadigt tag om mina höfter och rör mig fram och tillbaka när jag börjar tappa rytmen...dessutom tycker jag det är underbart sexigt när han håller mig om höfterna....så be alltså din man om hjälp när du börja närma dig...

jag har nämligen samma problem som dig...man spänner benen och tappar rytmen när det är på väg att gå....han hjälper mig bokstavligen över kanten till extas..
    en annan fördel med denna ställning är att killen ofta inte kommer så lätt....det blir inte så mycket stimulering för honom....han får sin beläning lute senare

• Anonym (TS)

ursäkta att jag stavar som en kråka

• Anonym (TS)

slinter med fingarana på min nya data

• Anonym (TS)

woops...nu kommer han hem....jag vet vad vi ska göra.....

• Anonym (TS)

anonym (skeptisk)...

Som alltid så får man vara övertydlig ...rubriken var orgasmgaranti ( för mig så klart. självklart inte för alla andra på hela jorden)....sorry om jag var otydlig

jag har aldrig sagt att det är en garanti för ALLA...dock för MIG....

jag har heller inte sagt att man ska sitta på huk....det skulle jag aldrig klara nån längre stund ...däremot sitter man på knä....

självklart är man olika anatomiskt utformade....det är ju inget konstigt med det...

"smärtsamt gnidande", kanske det är för vissa, men jag kräver ganska mycket beröring på klitoris för att komma.......men som jag skrev..är man ordentlig våt så glider man fram och tillbaka i den ställningen....

.jag efterlyste dessutom fler tips...har du nåt trevligt att bjuda på istället

• Anonym (TS)

dream of you...
    håller med dig...det där guppandet upp och ner ger mig ruggig mjölksyra i låren...speciellt om man sitter på huk...funkar inte många sekunder innan jag viskar "jag får kramp"....

jag klarar inte att hitta rytmen det känns så hoppigt på nåt sett

själv älskar jag missionären och bakifrån( förutom ovannämnda som jag skrev om i trådstarten)

men det är alltså jag som gillar det, inte alla andra

Svar på tråden orgasmgaranti